Skulle gjerne skrevet ganske mye mer, men er så utrolig trøtt. Men i allefall håper dere liker starten (det er min svakeste side btw).
_____________________________________________
Det var tidlig på morgenen. Jeg spratt opp av sengen da jeg hørte at vekkerklokken min ringte. Endelig var dagen kommet! Jeg skulle flytte til Colleget. Colleget som jeg skulle gå på lå i Colorado, altså fem timer unna hvor jeg bodde nå.
Jeg tok på meg det knelange sommerkjolen min og gikk ned på kjøkkenet. «Klar for å dra snart Connie?» pappa smilte til meg før han gikk bort til meg og gav meg et lite kyss på toppen av hodet. Jeg nikket og smilte tilbake.
Jeg hadde ganske vondt av han egentlig som måtte være her alene. Selv om jeg vet at han var ganske glad da jeg fortalte han om at jeg hadde kommet inn på College, så viste jeg at han egentlig ikke ville at jeg skulle dra. Jeg var det eneste han brydde seg om etter at mamma druknet.
«Du har blitt så stor. Føltes ut som om du ble født i går,» sa pappa og fikk noen tårer i øyekroken. «Jeg drar jo ikke ifra deg for alltid, jeg kommer jo tilbake etter college,» jeg smilte til han og tørket bort tårene hans. Etter mamma døde hadde vi fått et utrolig godt vennskapsbånd, han var ikke lenger bare faren min, men også bestekompisen min.
Så snart vi hadde spist frokost tok pappa kofferten min med seg ut i bilen, og vi begynte straks å kjøre. Jeg kjente jeg bare ble mer og mer spent for hver eneste meter vi kjørte. «Gleder du deg?» pappa så på meg. «Ja, men blir jo utrolig trist uten deg. Hvem skal lage mat til meg liksom?» sa jeg og braste ut i latter, det samme gjorde pappa. «Neida, men jeg kommer til å savne deg så utrolig mye,» sa jeg og kjente tårene presse på, men jeg holdt dem inne så ikke pappa skulle se det å bli mer trist. «Jeg kommer til å savne deg også. Det blir så tomt uten deg,» sa han og fikk enda en tåre i øyekroken. Jeg tørket den bort.