Harry ile büyük bir kavga ediyorsun ve istemese de sana kızdığı için senden ayrılmak istediğini söylüyor. kendini lavaboya kilitliyorsun o kadar sinirli ve üzgünsün ki gözün dönmüş durum da banyodaki aynaya eline ne geçerse fırlatıp kırıyorsun parçalar yere düşerken aklından bi çok düşünce geçiyorve bileklerini kesmeyi düşünüyorsun. Kendini yere atıp ayna parçalarından birini alıp bileğine doğrultuyorsun tam elinde ki ayna parçasını bileğine bastırmaya başladığın da Harry kapıyı kırıp içeri giriyor ve önüne diz çöküyor.
Gözleri göz yaşlarıyla dolarken sana şu sözleri fısıldıyor: "eğer kendini kesmek istiyorsan, o zaman kolumu alıp gözlerimin içine bakacaksın ve istediğin kadar keseceksin."
Söyledikleriyle yaptığın şeyin ne kadar aptalca olduğunu fark ediyor ve Onun seni ne kadar sevdiğini bir kere daha anlıyorsun.
Ona sarılıp boynuna kafanı gömerken diyorsun ki: "sana bu şekilde zarar veremezdim."
sonra her şeyi anlıyorsun...
Arkadaşlar o kadar emek verip yazıyorum ama okunma sayısının yarısı kadar bile vote yok oylamak 2 saniyenizi bile almaz o kadar emek veriyorum beğeneceğiniz şeyler üretmeye çalışıyorum. Dediğim gibi okunma sayısının yarısı kadar bile vote yok desteklerinizi bekliyorum. şimdiden çok teşekkür ederim. Son olarak eğer başka bir kitapda bu hayal etlerimi görürseniz lütfen şikayet edin emek hırsızlığına izin vermeyelim. İyi okumalar!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY STYLES İle Hayal Et #Wattys2017
Fiksi PenggemarBiraz hayal kurmak tehlikeliyse, bunun çözümü daha az hayal kurmak değil, daha fazla ve her zaman hayal kurmaktır.