o n e

301 17 4
                                    

' - Szeretlek.
- Me too.
- Everything.
- Everything, everything baby... - mosolygott, s mikor következőleg hátrakaptam a fejem, már békében szuszogott.'

Na de várjunk! Ez nem így kezdődött! Tekerjük csak vissza az elejére... Na oké. Kezdjük is:

- Marissa, ezt nem mondhatod komolyan?! - kiabáltam inkább kétségbeesetten, mintsem mérgesen a telefonba.
- Pedig de. Kenzie, van családom, a gyerekeim számítanak rám! Mit vársz? Hogy mindent feladok csak érted? Sok más embernek is felmondtam ezzel együtt. Érdekes hogy mások nem panaszkodnak ennyire! - majdnem kicsúszott, de lenyeltem a szavakat. Más nem?! Vajon miért? Akkor máskor csak negyven éveseknek dolgozzon.
- Én pedig most miattad adjam fel az álmomat?
- Nem ezt kértem - ellenkezett.
- És nem lehet hogy mégis...?
- Esély sincs rá - válaszolt idegesen.
- Sokat segítettél! - csaotam rá a telefont. Szó szerint, csak nem Marissa-n, hanem a földön landolt.
Öt másodperces szívroham. Majd örömmel konstantáltam hogy nem tört be a képernyője. Mikor megfordultam, hangos sikítással estem a földre. Jack magas körvonala rajzolódott a szemem elé.
- Jól vagy - húzott fel.
- Persze - poroltam le magamat.
- Maddie már egy órája téged keres.
- Jó megyek - kullogtam a nappaliba.
- Baszki Kenz, jól vagy? - szorított magához.
- Mostmár kicsit kétkedem benne - próbáltam nem megfulladni.
- Marissa egy nagy...
- Hallottad? - tátottam el a számat.
- A családból mindenki - bólintott.
- Most mivan, mindenki lehallgatja a telefonomat?!
- Nem. Csak Marissa mindenkinek írt - nyomta a szemem elé a telefont. Ott villogott rózsaszínben. 'Sajnálattal közlöm hogy az egész család számára nyújtott menedzseri karrieremnek vége, visszavonulok. Kenzie-nek senki nem szólhat, vele én akarom közölni'.
- Ez szuper. És most mit csináljak? - rogytam a kanapéra. Az államat a kezembe nyomva néztem a nővéremre. Akinek viszont volt valami ötlete. Látszott hogy volt.
- Mire gondolsz Mads?
- Ami azt illeti...
- Igeeeen...?
- Az Orlando....
- Nem!
- Még el sem mondtam!
- Leszarom! Nem! Orlando-ék tabu téma. Utálom őket.
- Lauren-t?
- Őt is. Az egész family-t - csuklott az arcom a kezembe.
- Nincs más választásod. Jack és én ide költöztünk. Amúgy sem maradhatnál?
- Hm, szóval el KELL menjek?
- Nem. De Lauren és a többiek mellett sokkal jobb helyen vagy. Johnny-nak is van....
- Maddie...Johnny-t többet ki ne ejtsd a szádon!
- Pedig neki van menedzsere...
- Basszus, rohadtul igazad van....
- Menj. Segítek pakolni - tolt a szobám felé.

Szuper. A tizenkilenc éves Mackenzie Ziegler, aki mellől kilépett a menedzsere, és ahhoz az emberhez kell költöznie, akit jelenleg a legjobban utálja (ez kölcsönös de ez mindegy). Ráadásul Mads sem szolgál már segítséggel. Nem maradhatott volna mindig úgy? Tizenhárom éves kis buta és naív tinédzser...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Felejthetetlen Srác (Jenzie FF)Where stories live. Discover now