Ortaokulu yeni bitirmiş bir çocuk olarak o zamanlar çok daha büyük bir karakterli yapıya sahiptim.Yeni biten okulun sonunda hayatımın geri kalanını iyi bir şekilde devam ettirmek için iyi bir liseye girmem gerekiyordu. Seçim yapmam için önümde yaklaşık 3 ay vardı.Zamanin dolmasına yakın bende istediğim bölümleri yazıp teslim ettim.Sonuçlar bir süre bekleyip açıklandıktan sonra istemediğim bir bölge ve bölüm çıktı. Ama gitmek zorunda olduğumu biliyordum.Zaman zaman farklı yerleri istediğimi dilekçe halinde bildirip okuldan başka bİr okula geçmek istediğimi bildiriyordum.Bu şekilde 5 okul değiştirip en sonunda hayatımın yönünü şeklini belirleyecek bir insanla karşılaştığım okula geldim.Eylul sonu Ekim başı ....
Yıl 2014. Okula gelmem alışmam ve ardından sayılı günlerin geçmesiyle beraber okulda hayatımda gördüğüm en garip hissi yaşadım. O zamana kadar hiç aşık olmamıştım.Aşkın tam olarak ne olduğundan habersiz biri olmakla beraber ileride hissedeceğim AŞK" kavramini yaşayarak öğrenecektim.
Evet ilk görüş ... Hani insanın bazen duraksayıp dalıp gittiği yerler olurya toplayamazsınız o biçim işte .Bende dalıp gittim. Ne olduğundan ne hissettiğim den habersiz bir şekilde baktım.Yemin ederim ki o an hiçbir şey gelmedi gözüme ve aklıma. Yalnızca tek düşüncem onun ilerde başıma açacağı tatlı bela olmasıydı .Artık tatlı mı acı mı orasını ilerisi belirleyecekti aslında...Gözleri, burnu ,saçları ,elleri, yürüyüşü hepsi ayrı ayrı bir kelime ayrı ayrı bir anlam taşıyordu adeta .
Ve ben bu kelimelerden bir hikaye yazmak istedim o an sadece ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİMALLER.
RomanceAnlatılan herşey gerçek olup hiç bir şekilde kurgu içermemektedir ...