derita ibu

23 1 1
                                    

Part 1

Sebelum sya ksi mula sya mau kmu tau dalam cerita ni bapa tiri sya sya pangil evil sja kio...Syiok² sya tidur tiba² sya terbangun dengar bunyi bising sma menangis macam org bergaduh, oh tidakkkk, cepat² sya bangun pigi bilik mum dan si evil,kan betul apa yang sya fikir, tu evil macam kerasukan pukul mum sya, sya terus pigi tulak tu evil tapi sya pula yg terpelanting dia tolak dsna dinding ,punya sakitbadan sya kena pening² terus sya tapi sya tidak boleh kasi biar dia buat begitu sma mum sya... Mum sya terbaring sudah dia pukul pun belum lagi dia puas hati, dia tendang sambil pijak badan mum sya, mulut dia pun tidak berhenti memaki "perempuan su***l tidak pandai jara kau!! ",sya ambil apa2 benda dekat sya terus sya berdiri pigi pukul tu evil tapi sekali lagi sya dpt tamparan smbil dia maki sya "kurang ajar punya budak jangan ko masuk campur urusan sya sma mum kmu ko tidak tau apa2 dasar anak tidak kenang budi!!! Sama saja ko s**l macam mum ko! ",sya kesian nampak mum sya tapi apalah daya sya melawan tu evil masa tu, badan dia besar sedangkan saya baru berumur 5 atau 6 tahun masa tu, sya nampak mum sya muntah-muntah sudah, darah pun banyak, oh god whatmust i do, tu evil nampak terus dia keluar sambil bagi amaran sama mum "ko ingat a sya ni laki ko,ko mesti ikut apa sya cakap, bukan tau melawan saja, ko buat lagi siap k! " sya p dekat mum sya terus sya p peluk mum sya, sambil kmi menangis, adik2 sya smua masi tidur sikit pun tidak terganggu tidur dorang, sya lap badan mum sya kasi minum dia lepas tu dia baring ,sya kasi bersih tu darahsmua, tidak lama ada si setan(mama tiri sya bini pertama tu evil mum sya bini kedua) msukp bilik dia tengok mum and sya terus dia senyum sinis,dia keluar dari bilik langsung dia tidak kasihansma mum ni ,sya pun mls mau tegur dia, sya baring dekat mum sya smbil peluk dia, pagi2 sya terbangun tengok mun sya tiada sudah di sebelah sya, sya taulh tu dia suda jalan pigi pasar menjual sya btl2 kagum dengan semangat mum sya...biar mcm mna pun dia x pernah ksi tunjuk yg dia sakit or sedih (sebak pula mengingat) awl pgi dia sda jln p psar jual syur..tu setan cuma tau minta duit x malu betul...pernah kn mum sya bgi sya duit rm1 tpi yg duit syiling tu skrng tiada sda tu duit...bila bapa tiri sya nmpk sja ba pura2 dia bwa p membeli lpas tu dia ksi tngk duit 20sen debilngkita brganti tpi brabis gia sya tdak mau last2 dia ksi tngk duit 50sen debilng ni lgi bsar bnyk lgi dpt mknan ni klu tu sikit ja dpt mknan debilng ni ba apa lgi sya ni msi bdak2 blm tau kn akun sja sebab besar gia kn tu 50sen sakit pula hati sya klu ingat skrng kna ksi budu2 ba...tu evil kerja dia menipu org ja a...dia tipu org dngan jual tanah org a...yg sya ingat smpaiskrng kn gaya dia hari2 p pkan bila nmpk org yg dia kenal d kedai kupi dia p duduk ja tu lpas tu selamba lgi a mengoder tpi bila sda hbis dia mnum dia pura2 p tandas padahal dia lari ni,lagi gaya dia dia suka bwa org p kdai kupi tapi dia p minta mum duit a bila tdak kena bagiba sna lh dia mula keluar tanduk ko tunggu d rmh deblng ni,smpai d rmh truk mum kna belasah...tu bini dia yg tua pun p menolong lakidia belasah mum sya...klu sja masa tu sya adakudrat hbis tu drng sya blas...skit dada sya ingat blk apa yg trjadi msa tu...dalam 1 thun kmi pindah rumah tdk tau brpa kali sebab tdk dpt byr sewa...sengsaramasa tu cuma Allah yg tahu...mesti kamu trtnya tnya kn mcm mna mum sya boleh kwin sma evil tu? ok sya mnta mf klu ada yg tdak prcya tpi mum sya kna pugai c evil...puas jga lh arwah nenek n atuk sya cuba rawat mum sya msa tu tpi lma bru dpt ubat sbab c evil tlmpau licik...actually nenek n atuk sya pun kna jga penunduk masa tu tpi syukur drng awl p brubat jdi x brpa teruk lh, yg sya ingat rumah first kmi tngal sna depan balai polis ranau siapa yg tau diam2 a,x dpt byr sewa pndah lgi p kg **** dsna tu bini tua c evil ikut kmi sda,sory ada part yg sya x brpa ingat sda,sna yg truk mum sya kna pukul sya masa tu cma mmpu menangis dan tolak2 c evil tpi apa lh daya sya masa tusya kasi skip ja a brpa thun kemudian lhir adi sya yg ke 3 wan,mum sya x da pntang lpas branak ja mum kna pksa diri buat krja tu evil mmang goyang kaki ja ma bini dia tu sikit pun tiada rasa kesian sma mum,dan yg pling sya skit hati ingat depan my mum dia bwa pompuan lain msuk bilik betapa sabar nya my mum msa tu,prnah lagi satu kali mum sya skit tdak dpt bangun dia di bilik sja masa tu rehat,dtng2 c evil dia teriak2 pnggl mum sya"hoi pompuan mna kau?!!! ko tiada msak ka? sya sma sumandak sya lpar ni!!" sya dngr ja trus lari bwa adi2 sya msuk bilik tu bini tua dia pun diam2 sda takut,bila mum sya tdak menyahut c evil bwa tu sumandak dia p bilik,depan2 mum sya dia main dengan prempuan tu (part ni mum sya cerita dngan sya dan ada juga yg sya nmpk sendiri) siap c evil kasi puas diri dia dia p pukul mum sya sambil ludah,"si** pnya prmpuan tdak pndai layan laki padan muka ko!"

To be continue

my past lifeWhere stories live. Discover now