@JuDaS_D , köszönöm eme csodálatos kihívást! Előre felhívom mindenkinek a figyelmét, hogy itt katasztrófa lesz, ha egyszer elkezdek a karaktereimmel együtt pofázni abban nincs megállás.
(Mellesleg szerintem csak azok fogják látni ezt a díjat, akik meg lesznek jelölve. Ezer éve nem írtam ide...)
EMMA (magyarul ÉN) : Kezdjük is el!
SAMUEL: Mit?
EMMA: Kaptunk díjat. Judas díjat.
SAMUEL: Ki az a Judas?
EMMA: Chh... Nem tudsz te semmit.
SAMUEL: De tudok, csak kérdeztem valamit.
EMMA: Valami olyat amire mindenki tudja a választ.
SAMUEL: Akkor megkérdezem Klaust.
EMMA: Miért, ő is itt van?
KLAUS: Aha...
EMMA: A frászt hozod rám! Ki van még itt?
SAMUEL: Kb. mindenki, csak kint várnak az ajtó előtt...
EMMA: Francba... Michael itt van?
MICHAEL: Itt.
EMMA: *Sóhajt* Kezdjük el mielőtt még rosszabb lesz...
1.: Melyik az a ship ami fontos része az életednek? Illetve ha tehetnéd miként valósítanád meg?
KLAUS: Mi az a ship?
EMMA: Mikor két karaktert... shippelsz...
KLAUS: Aha...
EMMA: Gondolom nem értetted meg.
KLAUS: Nem.
EMMA: Én is shippellek téged Pearlel...
KLAUS: És együtt vagyunk...
EMMA: Na látod, érted te ezt! A válaszom a kérdésre pedig az, hogy WinterWidow. Ha tehetném valószínűleg bemennék a Marvel Studios irodájába, és vinném magammal az összes képregényt amiban Bucky és Natasa együtt van... Meg egy pisztolyt... Az egyiket bizonyítéknak, a másikat meg motivációnak a megvalósításhoz.
KLAUS: Ez beteg...
2.: Az általad utolsó könyv szereplője lesz a társad egy olyan kalandban aminek helyszíne és története az utolsó film amit láttál. Ki az a karakter, mely filmbe kerültél bele?
EMMA: Hűha, a Romeo és Júliát olvastam utoljára és a Thort láttam tegnap. Ezek szerint Romeoval rohangászok Asgardban, de csakis Loki oldalán!
MATTHEW: Az furán nézne ki...
EMMA: Irodalom fan megérkezett... Az összes vérfarkas itt van?
SAMUEL: Rajtam és Matthewen kívül még itt van Justin és Vicky is.
EMMA: Vagyis igen...
3.: Mit csinálnál ha egy reggel a karaktereid az ágyad mellet állnának és téged néznének?
SAMUEL: Erre kíváncsi vagyok...
EMMA: Kiakadnék.
SAMUEL: Miért?
EMMA: Mert ez azt jelentené, hogy a fejem fölött áll négy vérfarkas, egy vámpír, legalább három mágus, három cyborg, két alakváltó, egy ősi árnyék szellem, egy sima szellem, három viking...