Každý z nás má určitě přání, setkat se svým oblíbeným hercem, zpěvákem a nebo jakoukoli známou osobností. Ať už je to herec z filmu nebo seriálu, nebo také zpěvák, který zpívá vaší oblíbenou písničku. Máte prostě sen se s ním potkat a strávit s ním volný čas sama. A proto tato knížka bude o velkém přání jedné dívky, která si prožila něco úžasného ,ale zároveň strašného. Třeba to dopadne dobře a nebo také ne. Kdo ví?
Jmenuji se Carrie a je mi 16 let. Asi bych se vám měla představit i lépe, abyste si mě představili. Jsem metr šedesát-pět vysoká, nejsem štíhlá ani tlustá, mám špinavě blond až do hněda vlasy pod ramena.
Jsem na střední škole ve 2. ročníku a můj vztah s mými rodiči se během dvou let na střední hodně zhoršil. Dostala jsem se na uměleckou školu, takže je to někdy těžší než očekávám. Splnila jsem si sen, ale pro co, když sem i přes střední chtěla trávit víc času se svojí nejlepší kamarádkou Lili a také se svým nejlepším kamarádem Tylerem a hlavně se svým přítelem Jacem. Uvědomila jsem si, že celý můj čas trávím nad učením nebo děláním nějakých modelů do školy. Rozhodla jsem se, že už na to "kašlu". Začala jsem trávit víc času se všemi, co jsem chtěla, ale mělo to své následky. Už jsem nebyla ta nejlepší ve třídě, zhoršila jsem se, mámě se nic z toho nelíbilo a táta jako vždy radši nic nekomentoval. Všechno se mi hroutilo přímo před nosem a já už nemohla nic dělat.
Ale co jsem udělala dál? Proč jsem to udělala? Co se teď děje a kam jsem se dostala? Myslím,že tě to zajímá a ještě zajímat bude. Čti dál a dozvíš se to.