"Mohli by jste se aspoň na chvilku ... PŘESTAT OCUMLÁVAT!!?"
"Ale Taeyoooong"
"No co ale Taeyong, až se budete zase ptát co máte dělat tak vám neodpovím!!" křikl naštvaně Taeyong a odkráčel do svého pokoje.
"Asi jsme ho naštvali Lucas"
"A ne jen my" potvrdil Lucas když se rozhled kolem sebe: WinWin přilepený na Kunovi, Jeno s Jaeminem si to tu div nerozdávali a ostatní už buď někam odešli a nebo čumí do mobilů ale něco tu chybělo, nebo spíš někdo
"Kde je Mark?" zeptal jsem se, protože mi to zaprvé bylo divné a za druhé jsme s ním měli plán
"Nevím asi v pokoji"
"Okey děkujem"
...
"Čus Maaark, jak se máš?"
"Hmm jde to. Co chcete?"
"Přišli jsme na návštěvu" řekl jsem s úsměvem
"Vy dva nechodíte jen tak k někomu na návštěvu"
" tak jsme udělali výjimku"
"Ne vážně co chcete?"
"Vážně to chceš vědět Markie??" zeptal se Lucas až moc přeslazeně
...
Markův pohled:
"Noo aji jo" nechci nic říkat, ale začínám se celkem bát
"Noo tak chceme aby sis lehl a možná by byla dobrá spolupráce" okey bojím se
"Chcete mě snad znásilnit?"
"Ne, říkal jsem, že máš spolupracovat" řekl Lucas a začal mně líbat, nechal jsem se ale nespolupracoval jsem. Lucas mě kousl do spodního rtu, tak jsem otevřel ústa a on mi tam vjel jazykem. Jungwoo si mezitím sedl za mně a jezdil mi rukama po bříšku.
Začal jsem potichu vzdychat a cítil jsem jak se Lucas do polibku usmál.
Hned na to se ode mě odpojil kvůli nedostatku vzduchu.
"Krásně vzdycháš markiie, přinutíme tě vzdychat mnohem víc co ty na to?"
"Hmm" podíval jsem se na Lucase tím pohledem 'dělej si se mnou co chceš' a Jungwoo mi sundal tričko, Lucas kalhoty a foukl mi na mojí vzrušenou chloubu, přičemž jsem hlasitě zasténal.
...
"No tak jaké to bylo?" Zeptal se mně Lucas když jsme to dokončili a já už skoro usínal.
"Božské"
"Fajn tak si to někdy zopáknem. dobrou noc baby"Čaute. Máte se? Já fajn tento díl věnuji simik95 , KristnaMihlekov6 a všem co tohle čtou a blah blah blah však už to znáte.
Popravdě nemám Kyuhyuna ráda, ale tohle je boží písnička ve špatném počasí.