Az ébresztő idegesítő hangjára keltem, gyorsan felvettem egy farmer rövid gatyát és egy fekete polót a hajamat copfba kötöttem. Miközben írtam Saranak lementem a lépcsőn. Ahogy leértem egy fiú mellkasába ütköztem és azzal a lendülettel hátra is estem. Felnéztem és egy számomra ismeretlen kb. velem egykorú fiú állt és a kezét nyújtotta, hogy segítsen felállni.
-Szia Samuel vagyok. Bocsi az elöbbiért- én meg csak bámultam. Barna haj, zöld szem, jól kidolgozott teste a pólóján keresztül is csodás látványt nyújtott, laza stílus. Ha még egy percig is nézem elájulok.
-Ha befejezted a bámulásom....Elisa ugye? -kérdezte miközben felsegített.
-Igen, de te ki vagy és honnan tudod, hogy én ki vagyok?
-A szomszédod vagyok és anyám beszélt a te anyáddal és kiderült, hogy egy suliba és osztályba jarunk. Aztán mondták, hogy menjünk együtt, mert én nem tudom hova kell menni te meg igen-hadarta el.
-Jaaa szóval te vagy a padtársam aki már az első napon hiányzott.
-Csak azért, mert még költöztünk, meg amúgy sem lett volna sok kedvem az igazgató "beszédét".
-Örülj, hogy megúsztad. Jövőre nem fogod-mondtam győztes mosollyal.
-Honnan tudod te azt?-mosolyra húzta a szajat. Na itt elröhögtük magunkat majd elindultunk a buszhoz.
Egész úton beszélgettünk, megismertük egymást. Az iskolában gyorsan teltek az órák. Megbeszéltük, hogy órák után együtt megyünk haza. Hazaúton nagyon sokat röhögtünk.
Eltelt pár nap egyre többet lógtunk együtt. Egyik nap hazafelé megkérdeztem:
-Sam átjössz filmet nézni?-időközben elkezdtem becézni, persze ő is.
-Csak ha nem nézünk romantikusat!!
-Ha lennének akkor sem néznék!
-Huhh akkor okés, mindjárt jövök csak lerakom a táskám.
-Oké.
Addig néztem amíg el nem tűnt az ajtó mögött. Szinte berontottam a házba felrohantam a szobámba és villámgyorsan rendet raktam, pont mikor végeztem csengettek. Leszaladtam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót, betessékeltem Samet és csináltam popcornt.
-Mit nézzünk?-kérdezte Sam miközben mentünk fel a lépcsőn. Éreztem, hogy a fenekemet bámulja.
-Hát először is ne a seggemet-nevettem el magam.
-Miért? Ami jó azt nézni kell!-mivaan?? Miért mondta ezt?
-Szóval milyen filmet nézzünk?
-Amit akarsz.
-Boldog halálnapot! Az jó nem?
-Azt hittem a lányok nem szeretik a horrort!
-Ezek szerint én nem vagyok lány?
-Mindegy.
Beértünk a szobámba leültunk az ágyamra és néztük. Egyszercsak megszólal.
-Lisa én félek!
-Komolyan?-röhögtem el magam.
-Igen.
-És? Mit csináljak?
-Hát...
-Rosszul kezdődik...
-Idefekhetnél a mellkasomra-nézett rám bociszemekkel.
-Legyen, de csak mert nézni akarom tovább.
Úgy tettem ahogy mondta közelebb mentem és a mellkasára hajtottam a fejem, ő az egyik kezével átölelt és még közelebb húzott magához. Jó volt hallgatni a szívverését, olyan nyugtató mintha minden dolgod, gondod elszállna. Már nem is figyeltem a filmre csak ábrándoztam. Gondolataimat Sam szuszogása zavarta meg. Olyan édesen aludt, nyugodt volt.
-Már megint azt csinálod!-mondta majd győztes mosolyra húzta a száját.
-Mit?
-Megint bámulsz, mint legelső találkozásunkkor.-olyan cuki mikor mosolyog. Egy kis pír szökött az arcomra.
-Tudod, aranyos vagy, amikor elpirulsz.
-Te meg amikor alszol!-és egy győztes mosolyt villantva kikászálódtam az ágyból.-Haza kéne menned!
-Már is elküldesz?-duzzogott.
-Igen, tanulnom kell holnap tz szerintem neked sem ártana átolvasni.
-Hát nem, de nekem van egy szép és okos padtársam aki segíteni fog ugye?-azoknak a szemeknek nem lehet nemet mondani.
-Hát az a szép és okos padtársad még átgondolja! Najó lehet de most menj, mert mind a kettőnké egyes lesz.
Miután elment tanultam majd fürdés után hulla fáradtan aludtam el.
Sziasztok ez se lett hosszú bocsi mindjárt itt az új rész.
Szép napot.
YOU ARE READING
Just Friend
RomanceEgy átlagos lány gimis napjai akinek a legjobb barátja egy fiú?!