-Becky'nin ağzından. ( Kızın adı )
'' Ahh hayır hayır buna izin vereceğimimi sanıyosun? Yanılıyosun bence biraz. Y-yani olmaz tamam mı? ''
'' Neden bu kadar heyecan yaptınki şimdi? ''
'' Ne alakası var ya? Neyse ben sabah erkenden gidicem. ''
'' Perrie'yemi? ''
dedikten sonra gözlerimi kapatıp kendimi tekrar yatağa attım ve elimi başımın üzerine koydum.
'' Evet Perrie'ye. Çağırdıda, akşam işimiz varmış. '' dedikten hemen sonra göz kırptı. Hırsla yataktan kalkıp onu duvara doğru ittim ve göğüsünde daireler çizmeye başladım. Diğer elim penisine gittiğinde sertçe içini çekti ve elimi tuttu.Yaklaşıp alt dudağını ısırdım. '' Neden Malik? Ben veremiyormuyum istediğini? '' '' Yapma. '' dedi ve tekrar inledi. Çünkü bedenimi onunkine bastırıyordum. Birden yerlerimiz değişti ve o beni duvara yasladı.
'' Ders 2 sexy yaratık... nasıl inleteceğini öğrenmen lazım. '' '' Öğret bakalım, sıra sıra. '' dedim. Başını eğdi ve sırıttı.
-Zayn'in Ağzından.
Sırıttıktan sonra ilerledim ve baharat kokulu parfümümü çıplak vücudum her noktasına sıktım. Ardından Becky'i itip yatağa düşmesini sağladım. Daha sonra bende üzerine çıktım, parfümümü kokladıktan sonra alt dudağını kemirmeye başlamıştı. Bunu tüm erkekler bilir; kadınları inletmek istiyorsanız, rahatlamasını sağlamalısınız. Masaj yapmak en iyi yöntemdir. Ayak uçlarından başlarayarak her tarafına masaj yapmaya başladım. Yatakta gerinip, arada '' ooh , ayy '' gibisinden sesler çıkarıyordu. Daha sonra zaten çıplak olan göğüslerine yöneldim. Uçları dikleşmiş, ve sertleşmişti. En sevgiğim beden tipi. Göğüs uçlarına ufak bir ısırık attıktan sonra emmeye başladım. Yavaş yavaş inlemeye başlamıştı. Bu iyiye işaretti. Kafamı , gömdüğüm göğüslerinden kaldırdığımda morardığını gördüm ve sırıttım.
'' Sıra en çok eğlendiğime geldi. '' dedim ve ellerimi ovuşturdum. Becky'yi belinden tutarak kaldırdım ve onun yerine ben yattım. Becky'yi tekrar belinden çekerek kucağıma oturttum ve kucağımda zıplatmaya başladım. Gözleri dönmüştü adeta, iç ekip duruyordu. Kesik kesik nefesler almaya başlamıştı. Diğer elimlede göğüslerini sıkıyordum. Saçından çekip altıma aldım ve nefesimi yüzüne üfledim. Elim kızlığına gittiğine inlemeyle karışık bir çığlık attı ;
'' Dayanamıyorum Zayn yapacaksan yap artık! ''
Az Yorum Lütfen <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRLİ
Fanfictionhikaye kesinlikle 18+ dır aile bulunan yerde okun maması tavsiye edilir