Yine ben.Odamda hem resim çiziyorum hem de müzik dinliyorum.Annem yavaşça seslendi.
-Kumsal,hayatım Deniz aradı.
-Ne olmuş?,dedim ama sesini az buçuk duyuyordum.
-Deniz alışveriş yapacakmış.
-Ben ne yapabilirim?
-Kızım hadi sende git.Biraz alışveriş yaparsın diye gönderiyorum.Öyle bekle diye değil.
-Tamam ama ben kaykayımla gider dönerim.
-Of kızım of.
-Anne ergen tripleri için geç kaldın.
-Hahaha çok komik. Gecikme hadi canım.
-Tamam.
Kaykayımı aldım ve Deniz'in her zamanki gittiği AVM'ye doğru yol aldım.Tahmin ettiğim gibi kapıda beni bekliyordu.Aa yanında da Alperen vardı.Hiç şaşırmadım. Kesin onu oturtup saatlerce ve saatlerce defile yapacaktır.Ben de bu sırada D&R'da takılırım.Her zamanki gibi.Belki de bir iki T-shirt bakarım.Ama umduğum gibi olmadı.Deniz beni Alperen'den önce çekti. Mağazaya girdiğimde gözlerim kamaştı. Böyle bir mağazaya ilk defa girdim.
-Ya Deniz ben gideyim ya buralar bana göre değil.
-Kumsal bak ilk defa senden buraya gelmeni istedim.Hadi git bana bir şeyler seç.
-Tamam ya.
-Saol.
Önüme gelen en ışıltılı şeyleri aldım.Yaz alışverişi anlarım da bu şıklık nedir yani.Birden birine çarptım.
-Üzgünüm.
-Ben de üzgünüm.Kardeş baskısı mı?
-Ne demezsin.
Aynı benim gibi olan kısacası benim kafadan bir çocuktu.Ayrıca çok da tatlı. Hayır hayır daha yaşın küçük Kumsal. Hem o senden büyük.
-Uuu birileri Göktuğ'dan hoşlanıyor...
-Deniiiz!Hem bak sana senin gibi bir bikini seçtim.Denesene.
-Off be seninle de aşk konusunda konuşulmuyor.
-Beni tanıdığına emin değilim.
Birden Alperen lafa daldı.
-Kızlar haftasonu bir parti var.
-Ayy!Kimin?
-Deniz sakin ol.Sadece bir parti.
-Kumsal haklı.
-Aşk olsun Alperen.
-Tamam ya.Neyse Kerem yapıyormuş.
-Amaç?
-Eğlenmek.Yani öylesine.
-Tamam o zaman gidiyoruz.