Kapitel.1 Den forkerte side

60 1 1
                                    

Når man læser et eventyr så ender den altid godt...men ikke det her liv,det her liv er fuld af ondskab og drab for jeg er en assassin og assassins dræber folk. Men efter et stykke tid vender du dig til det. Jeg er den bedste til at slås så folk kalder mig the imortel fighter fordi hvergang jeg kæmper i mod en person vinder jeg altid. Min gruppe er en af de stærkeste assassins i hele verden. Jeg havde en ven før men hun blev rasende da jeg fortalte hende at jeg gerne ville være en assassin så da hun hørte om mig blev hun hurtigt politi betjent for at fange mig og vide hvorfor jeg ville være en assassin ha! Hun kommer aldrig til at fange mig men hvis hun gør så finder jeg bare en måde på at slippe væk. Du kan sige at vi er fjender nu. Hun hedder Wendy og jeg hedder Lucy. Jeg har langt rødbrunt hår og hav blå øjne. Jeg elsker at se anime,anime er det bedste. Det var nok om mig. I dag fik jeg besked om at dræbe en mand som har flirtet med en a mine venner det skal han få betalt. Jeg er på vej over til ham da jeg hører en bag mig sige: hvor tror du, du skal hen? Det er Wendy jeg vender mig om og ser hende holde en pistol foran mig. Jeg smiler og svarer: jeg skal over og dræbe en pervert. Det tror jeg ikke hun begynder med at skyde men jeg unviger alle hendes skud til sidst lander jeg på et tag og råber til hende: jeg har hørt at du er blevet den bedste betjent. Hun svarer med et smil: ja så nu kan jeg endelig fange dig. Det tror jeg ikke. Jeg begynder med at løbe virkelig hurtigt. Jeg kan ikke se hende mere det er godt jeg tror at jeg går tilbage for nu.

Assassins lifeWhere stories live. Discover now