Vi sidder på bænken der var stille indtil Luke sagde
Hvad fanden skete der hvorfor gjorde du hvad han sagde hvorfor drabte du ham ikke bare?!
.....
Lucy hvorfor var du så svag der du er stærkere end det her!!!!
....j..eg...
LUCY FORTÆL MIG ALT NU!!!!!!
......han...er min...storebror.....
Hvorfor har du aldrig fortalt mig det???!!!!
.....fordi....han....er....en...del...af....de....stærkeste....mafia.....
Det mener du ikke vi kunne havde være døde...men han drabte os ikke?
Luke du forstår det ikke.....han er stærkere end os to til sammen....
Vi er heldige han ikke valgte at dræbe os
.....
Han begynder med at kramme mig
Undskyld jeg råbte af dig det var ikke din skyld
Jeg krammer tilbage
Ikke forlad mig.....
Selvfølgelig gør jeg ikke det. Vi begynder med at gå hjem han følger mig til mit værelse og jeg begynder med at sove. Næste dag fortæller Luke hele historien til boss.
Det er ikke hendes skyld denne her teknik er skabt til at gøre folk bange og lade dem adlyde. Han laver den samme teknik som Jason gjorde. Jeg hopper op på væggen med et skræmt ansigt. Mange stærke folk bruger denne her teknik til deres ofre. Jeg hopper ned af væggen. Hvis nogen bruger denne her teknik på jer igen så vær ikke skræmt vær modig det er den eneste måde på at vinde imod dem.
Efter talen går jeg ud og får lidt luft. Jeg ser ham manden jeg skulle dræbe før
Når ja jeg glemte helt at dræbe dig. Han ser mig og løber væk.
Men jeg løber virkelig hurtigt og borer skiven i han mave. Han lægger døende på gulvet.
Jeg løber væk og efter 10 min kommer politiet.
Jeg går hjem igen og læser en bog.