• 13.Γιατι?

158 9 2
                                    

Ειχε περασει εναμιση μηνας απο κεινη την ημερα, η Μελινα ειχε γινει επισημα το κοριτσι μου, η Μαριλια της βρηκε δουλια στο γραφειο που δουλευει κ αυτη μεχρι να ανοιξει επισημα η σχολη της, εγιναν πολυ καλες' φιλες, τις βλεπω κ χαιρομαι πραγματικα, εν το μεταξυ της ειπαμε κ την αληθεια για την Μελινα, κ το κυριοτερο? Η Μελινα μου εμαθε να μαγειρευω, αυτο ειναι που λενε μου εβαλε τα 2 ποδια σε ενα παππουτσι αλλα δεν με πειραζει καθολου το αξιζει. σε λιγες μερες θα κλεισουμε στην δουλεια κ θα παρω της γυναικες τις ζωης μου να παμε διακοπες, περιττο να πω πως η τρελη η Μαριλια απο τωρα εφτιαξε βαλιτσες γιατι λεει σε περιπτωση που ξεχασει κατι να ειναι ολα τα αλλα ετοιμα.

Γυρναω απο την δουλεια, μαγειρεψα κ περιμενω την Μελινα να φαμε μαζι σχολαει στις 4 κ σε κανενα τεταρτο με μισαωρο θα ειναι εδω..

Περναει ομως η ωρα κ εχει παει ηδη 6 το απογευμα, που α είναι σκεφτηκα, αρχισα να ανησυχω, κ Περναω τηλ την Μαριλια τηλ, το σηκώνει σχεδόν αμεσως,ελα ρε της λέω μόλις το σηκωνει

-Ελα

- η Μελινα ειναι μαζι σου?

- οχι γιατι?

- δεν εχει γυρισει ακομα

- ε κατι θα της ετυχε περιμενε αμαν κ συ..

- οκ της λέω Κ κλεινω..

Η ανησυχία μου πια ήταν μεγάλη καθώς έβλεπα τις ώρες να περνάνε κ να μην έχω από πουθενά νέα της. Να έχω φτάσει σε σημείο να σβήνω κ να ανάβω το ένα τσιγάρο πίσω από το αλλο, Ν μην μπορώ να βρω ησυχία πουθενά μέσα στο σπίτι κ απλά να περπατάω πάνω κάτω συνεχως, όλες αυτές τις ωρες.
Η ωρα πλεον πηγε εντεκα το βραδυ, όταν πια αποφασίζω να ξανά καλέσω την Μαριλια στο τηλ. Μόλις ακούω την φωνη της στην άλλη γραμμή ξεσπάω,δεν ηρθε ακομα, που ειναι μου λες?

- δεν ηρθε? Οκ Κλεισε έρχομαι μου λεει, κ ελπίζω πως μαζί θα φανούμε πιο τυχερες.Μετα απο 10λεπτα μπηκε η Μαριλια μεσα στο σπιτι.δεν ηρθε ακόμα? Με ρώτησε ανήσυχη κ αυτη από την πλευρά της, τα νεύρα μου εμένα να έχουν χάσει κάθε ελεγχο, λες να ειναι εδω κ να στην κρυβω? Συνελθε

-δεν ξερω ρε... να σου πω, μηπως την κοπανησε?

-τι λες μωρε γιατι να το κανει αυτο?

- ε δεν ξερω λεω μπας κ μαλωσατε?

- οχι μια χαρα ειμασταν.

- περιεργο μμμ ε θα περιμενουμε να γυρισει

- μηπως να παω στην αστυνομια να δηλωσω εξαφανιση?

-μην λες μαλακιες, πρωτων πρεπει να περασουν 48ωρες γιανα δηλωσεις εξαφανιση κ δευτερον, αν μαθευτει ο πατερας της θα μας κανει κομματια, μην ξεχνας πως για τον υπολοιπο κοσμο η Μελινα ειναι με την οικογενια της...

Εκει που δεν το περιμενειςWhere stories live. Discover now