Bu nasıl olur

1.8K 13 9
                                    

Sabah alarm sesiyle uyandım ve aşağıdan bağrışma sesleri geliyordu.Merakımdan aşağıya indim beni fark eden annem"kızım baban seni zorla evlendirecek hemde hiç tanımadığmız birisi ile" benim başımdan resmen kaynar sular boşaldı "peki ya nezaman baba bu düğün ve neden beni sevmediğim ve görmediğim birisiyle evlendiriyor sunuz" ve ağlamaya başladım "kızım bir arkadaşımla kumar oynadım ve kaybettim karşılığında senin yaşında bir oğlu olduğunu ve seninle evlendirmek istediğini söyledi ve ben mecburen kabul etmek zorunda kaldım" dedi hemen odama çıkıp duş almaya başladım ve annem seslendi "kızım Öykü hadi seni istemeye gelecekler hazırlan"dedi annem bana önceden almış olduğu abiye tarzı bir şey giyindim.

Merakımdan aşağıya indim beni fark eden annem"kızım baban seni zorla evlendirecek hemde hiç tanımadığmız birisi ile" benim başımdan resmen kaynar sular boşaldı "peki ya nezaman baba bu düğün ve neden beni sevmediğim ve görmediğim birisiyle evlendi...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya indim ve annem "hadi kızım otoparka arabalarını park ediyorlar toparlanma"demesiyle kendime geldim ve zil çalar çalmaz kapıyı açtım içeriği çok tatlı bir bayan girdi 40/50 yaşları arasındaydı sonra içeriye meteor gibi bir adam girdi.

Fazlasıyla yakışıklıydı.Ama sonuçta o benim zoraki kocamı içeri girerken bana güz kırptı ve "beklediğimden daha güzel çıktın"dedi ve koltuğa oturup göğüslerimr baktığını fark ettim.Biraz utanmıştım doğrusu sonra içeriye bir adam girdi biraz  yaşlıydı ve "merhaba öykü kızım dedi ve içeriye girdi bende olaylara şaşkınlık içerisinde bakarken kahve yapmaya gittim ve müstekbal kocamın kahvesine iğrenç şeyler koydum. Tümü ararsınız,pul bibermi ararsınız maşşallah hepsi vardı umarım bana kızmaz.İçeri geçtim ve Müstekbal kocamın adının Ayaz olduğunu öğrendim.Herkeza kahvelerini verdikten sonra Ayaza kahvesini uzattım ve şunu dedi"göğüslerin bayağı güzelmiş bebeğim" dedi ve bende çekildim.Ywrime oturdum ve Ayaz kahvesini yudumları ama tipi çok komikti yüzü kıpkırmızı olmuştu ve bana sinirle bakarak kahvesini tek yudumda bitiri verdi.Sonrara "Öykücüm bana lavaboyu gösterir misin"dedi.Bende onu odama götürdüm çünkü salona en yakın olan yer benim odamda ki lavaboyu.Onu odama gütürdüm odaya biz girer girmez üzerimize kapıyı kilitlendi ve beni yatağıma yatırdı ve şunu dedi"seni şuracıkta bir güzel sikmemem için bir sebep söyle sexy şey" dedi ve ben sadece orada kala kaldım.Sonra benim dudağıma yapıştı beni öptüğü an karşılık verdi ve elbisenin yükünü kaldırdı ve kilodumu çıkardı bende onun pantolonunu çıkarıp kilodunu çıkardım ve anında ağzımı kapatıp içime girdi ve boşaldı ve şunu dedi"seninle de bir ayrı güzelmiş sikişmek" dedi ve ister istemez inledim Allah'tan ağzımı kapatmıştı yoksa basılmış olan bilirdik ve sonra kafasını göğüsüme boğdu ama hala penisin benden çıkarmadı ve benim keyif noktamız buldu ve oraya odaklandı, işi bittiği dede ayrıldık.......................... Üstümüzü başımızı düzeltip oturduk ve beni çoktan vermişlerdi ve Ayaz gölün evine akşam yemeğine davet edildim ve hemen onları ağırladık ve ben odama doğru koşmaya başladı üstüme şunları giyindim.

Çok güzel olmuştum ve artık hazırdım.


ARKADAŞLAR UMARIM BEYENMİŞSİNİZDİR VE GÜZEL OLMUŞTUR YARIN YENİ BÖLÜMÜ YAYINLAYICAM VOTE YE YORUM YAPMAYI VE BANA OY VERMEYİ UNUTMAYIN...GÖRÜŞMEK ÜZERE..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zoraki Kocam 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin