..0..Setkání..0..

12 1 1
                                    

   První den ve škole...No řeknu vám, že to nebylo zrovna moc fajn,.. ale stala se jedna věc. 

,,Nikdo se se mnou nechce bavit.." vzdychla jsem si..  ,,asi se s tím budu muset srovnat.."

Nejspíš si říkáte proč se se mnou nikdo nebaví?..Vy si možná myslíte, že jsem hezká a měla bych hned nějaký kolektiv, ale doopravdy v téhle škole je PLNO hezčích dívek než jsem já.. 

O (školní ) hodinu později

Po první hodině jsem z mých slzami zamlžených  očích  viděla, jak se ke mě někdo blíží. Byla to taková menší skupinka opravdu hezkých lidí,  které jsem neznala, no asi proto, že jsem tu nová ne?. No nejprve jsem si myslela, že mi něco chtějí udělat nebo se mi chtějí posmívat, ale když  už byli na dosah mé lavice(no nebudu lhát v duchu jsem si myslela, že mi třeba řeknou čus nafrněná nádhero, ty si tu nová co?! ...hmm jsi blbá..).

Ale ozvalo se ,,Ahoj ty jsi Emma, že?" řekl jeden blond kluk z té skupiny, odpověděla jsem koktavým hlasem ,,j-jsem, proč? U-udělala jsem něco?" potom promluvila jedna dívka ,,Ne nic si neudělala" ,,Chtěli jsme se ti představit" řekl to ten hezký blond kluk ,, Prominete mi to, jak jsem tu nová tak mě tu nemá nikdo moc rád " odpověděla jsem s ještě většími slzami v očích,.. byla jsem celkem smutná, protože jsem si o nich myslela, že jsou to ty "buzny", které mi chtějí nadávat, dělat naschvály atd... ,,No tak už máš nové kamarády" řekla jedna roztomilá dívka..,,A neplač, nám to nevadí dříve jsme také byli takový jako jsou ostatní.." toto řekl jeden takový menší kluk ... Ccrrr! Právě zazvonilo.. ,,Nestihli se mi představit..No nevadí máme i další přestávku, no a už mi je líp.. Naštěstí.." říkala jsem si to v duchu jen tak mimochodem..

O hodině

Byla to taková obyč hodina..Než se stalo tohle:                                                                                                Ten blond kluk seděl zamnou jo to je ještě v pohodě, ale .....


...POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ...


Vím, že jsem to ukončila  dost brzo musíte  si hold počkat, snad to bude stát za to.. Doufám, že se vám to líbilo.. Budete chtít pokračování ?? Pište do komentu..

Výhra nebo prohra?Where stories live. Discover now