~Hayi💫
Hangi BTS üyesi ile çarpışıp yalnışlıkla dudaklarınız onun dudaklarına değicek? Ve Tepkileri ?
Jungkook ~Hızla koşuyorsun ve acil yetişmek gereken bir yer var, önüne bile bakmadan hızlıca koşuyorsun. Birisini çarparsın.. Aniden dudaklarındaki yanma ve ıslaklıkla neye uğradığını şaşırırsın. Gözlerini pörtleterek karşındaki seni öpen kişiye bakarsın. Gördüğün şeyle biraz daha şaşırırsın. Jungkook ise sana çok çok üzgün olduğunu ve bilmeyerek olduğunu söyler ve bir kaç adamla birlikte senin yanından uzaklaşır. Sen ise sadece olayın şoku ile Jungkookun arkasından bakmaya devam edersin.
Jimin ~ Sahne arkasında, gerekli çalışanlar Jimini kıyafet için hazırlıyorlardır. Sen ise bir arkadaşına yardım amaçlı burAya gizlice gelmişsindir. Birden yalnış odadının kapısını açtğını fark edersin, daha da önemlisi tam kapıyı açtığın zaman Jimin, kapıya yaslanmıştır sen aniden kapıyı açtığında ise dengesini koruyamaz ve senin üzerine düşer. Ve malum şey olur, onun dolgun ıslak dudakları senin dudaklarına sertçe kapanır.Jimin hemen kızarıp senden özürler dilemeye başlar, sonra ise ordan koşarak ve kızararak uzaklaşır.
Jin ~ Jin yemek okulunda en popüler ve en iyi aşçıdır. Sen bir gün herşeyden habersiz yemek okuluna yarışmaya gidersin.
Herkes toplandığı sırada yarışmanın şartları açıklanır, herkes rasgele 2li gruplara ayrılır. Sen ise herkesin kıskançlık dolu baktığı Seok Jinle eşleşmişsindir. Bir kaç dakika sonra bir yemekte karar kılır ve onu yapmaya başlarsınız. Senin boyun küçük olduğu için dolaplara yetişemezsin, bu yüzden masaya tırmanıp dolap kapağını açtığında sendelenir ve arkaya doğru düşersin. Düştüğüne pek inandın diyemeyiz çünki, Seok Jin sen düştüğün sırada son anda yakalamış yalnışlıklada dudaklarının kenarına sert bir öpücük bırakmıştır. Ardından olayın heyecanından seni yere bırakmış ve işibe devam etmiştir.