Oke ja czyli MelanieRiddle zdecydowałam że nie mam co robić i po 4/5 miesiącach ruszyłam dupę by to zrobić. Czytaj notkę pod rozdziałem.
*POV OSOBA TRZECIA*
Do Wielkiej Sali weszła grupka pierwszoroczniaków. Większość miała przerażone miny i trzęśli się na samą myśl o przydziale.
Obok wysokiego stołka stała już przygotowana do Ceremonii Minerwa McGonagall.
I zaczęła czytać według alfabetu:
- Collins, Lily (// 3Lily-Rose3 //) - powiedziała starsza kobieta, a dziewczyna usiadła na stołku.
Czara przez chwilę coś do niej mówiła po czym krzyknęła:
- SLYTHERIN!
Ślizgoni zaczęli klaskać a Lily podeszła do stołu.
- Diana Del Naka (// oopsitswera //)
Dziewczyna pewnym krokiem podeszła do stołka.
Tiara jak to Tiara mówiła coś o jej charakterze.
- SLYTHERIN!
Stół domu węża znowu zaczął klaskać, a dziewczyna z jeszcze pewniejszym krokiem niż wcześniej podeszła do stołu.
- Flloys, Iria (// speculator_flamma //)
Tiara siedziała nad tą dziewczyną nieco dłużej po czym oznajmiła:
- RAVENCLAW!
Na krzyk czapki wszyscy Krukoni zaczęli klaskać.
- Granger, Hermiona
Dziewczyna z puchowymi włosami wyglądała na zestresowaną.
- GRYFFINDOR!
Później jakaś dziewczynkq została przydzielona do Hufflepuff'u, a jakiś chłopiec do Ravenclaw'u.
- Hoffmann, Melanie (// Benlani2 //)
Dziewczyna podeszła do stołka.
- GRYFFINDOR! - krzyknęła czapka, po chwili namysłu.
- Lestrange, Melanie (// MelanieRiddle Po co oznaczyłam siebie Xd//)
- SLYTHERIN!
- Lupus, Ana (// dawniej_ana come back to wattpad plis//)
- Myślę że najlepszy będzie HUFFLEPUFF!
- Malfoy, Larysa (// sweetymalfoy //)
- SLYTHERIN!
- Potter, Harry
Po pomieszczeniu rozległy się szepty.
- GRYFFINDOR!
- Snape, Silva (// MafiosoZHogwartu //) - dziewczyna nieśmiale uśmiechnęła się do taty i usiadła na stołku.
- SLYTHERIN!
Później parę osób zostało przydzielonych do Ravenclaw'u i Hufflepuff'u.
- Tox, Katie (// MrsKasiaPotter //) - kolejna dziewczyna podeszła do tiary a tiara krzyknęła:
- GRYFFINDOR!
- Weasley, Ronald - rudy chłopak niezdarnie podszedł do stołka.
- GRYFFINDOR!
- White, Annabelle (//_gru_dru_ //) dziewczyna podeszła do tiary, a ta po długiej chwili krzyknęła:
- GRYFFINDOR!
- Lestrange, Emmeline (//Nimfadoraaa//)na sali rozległy się szepty. Lestrange usiadła na stołku, a tiara od razu krzyknęła:
- SLYTHERIN!
Oke, so minęło 5 miesięcy i no. Jest teraz. Ustaliłam kolejność perspektyw wedle zapisania się.
Publikuje jeszcze raz, bo od czasu postu pojawiła się tylko jedna osoba, więc nie było sensu robić następnego postu.