Arkadaşım fotoğrafları silmeyi unutmuş. Üç ay önceki sevgilisiyle olan fotoğrafın altında ''Her şeyim'' yazıyor. Yeni sevgilisiyle fotoğraf paylaşmış onun altında da ''Her şeyim'' yazıyor.
Bir insanın üç ay içinde her şeyi değişebilir mi abi? Tamam hayatınıza sürekli birileri giriyor senede ortalama 3-4 sevgilisi olan boktan bir adamsın. Ki zaten senede iki sevgilisi olan insanda benim gözümde boktan insandır. Ne çabuk? Ne zaman her şeyin oldu? Ne ara unuttun?
Sevgili nedir? Her insan bunu kendine göre tanımlar. Öyle her elini tuttuğun insan sevgilin olamaz. Herhangi bir ortamda 184 adet aynı pozu verdiğin insan da sevgilin olamaz. Sevgili ait olmak, sevgili sahip olmak. Sevgili senin her şeyin olamaz! Öyle bir dünya yok. Var diyorsan zaten üç ay sonra başka biri her şeyin olur. Öğrenirsin.
İnsana aşktan çok acısı lazım. Acı insanın kabuğudur. Aşkın tadı başka ama aşk beslemez insanı acı besler. Acı büyütür, acı insanın evidir, aşk geçtiğin bir sokak sadece...
Şair bir abim vardı. Kimseyi ''Her şeyim'' diye sevme derdi. Her şeyim'in içinde her şey var. Düşünebiliyor musun? Her şey. Sen onu bu kadar genel sevemezsin. İşte sırf bu yüzden. Ben seni sigara içmenin yasak olduğu yerlerde sevdim, sırf dumanı ciğerini kirletmesin diye... İşte sırf bu yüzden seni Heybeliada'nın en sakin köşesinde sevdim. Kimse görmesin, kimse bilmesin diye.
İşte sırf bu yüzden sen benim her şeyim değilsin. Yanımızdaki insanlar birbirlerini "Her şeyim" diye sevebilir. Biz o kadar sıradan olmadık, bizim sevgimizin içinde her şey barınamaz çünkü her şeyin içinde ''Sen benim yalanımsın'' cümlesi de var ve sen benim tek gerçeğimsin.