•10•

353 22 4
                                    

,,Všetko sa to skomplikovalo," skonštatoval Yoongi, keď sa rozprával s Jiminom.

,,To je pravda. Ale prečo zrovna Hoseok? Nemohol si prísť rovno za mnou?" spýtal sa Jimin podráždene.

,,Nie som jediný, kto si robí čo chce," pokrčil Yoongi ramenami. ,,A teraz si chcem ísť ľahnúť, zase ma začína bolieť zadok," zamumlal a odišiel z Jiminovej izby. Pokúsil sa dostať do svojej, ale bolo zamknuté. S povzdychnutí zaklopal na dvere. Nič sa neozvalo. Povzdychol si a chcel sa vrátiť späť na Jiminom, ale videl Namjoona, ako schádza schody. Rýchlim krokom zamieril k Jinovej izbe a zaklopal na dvere. Následne vošiel dnu a vyvalil oči. Seokjin ležal na posteli s roztiahnutými nohami, rukami pripútanými k čelu postele a s penisom v pozore. Yoongi si kusol do pery. Mal hrozné nutkanie si naňho sadnúť. Keďže mal Jin zaviazané oči, nemohol vedieť kto prišiel.

Yoongi vošiel dnu a zavrel za sebou dvere. Vyzliekol sa donaha a podišiel k Jinovi. Rukou prešiel po jeho penise, na čo Jin reagoval zastonaním. Je moc suchý, pomyslel si Yoongi a vzal si ho do úst. Naslinil si ho a potom si ho z úst vybral.

,,N-Namjoonie," zakňučal Seokjin, keď si Yoongi vybral jeho penis z úst. Obkročmo si naňho sadol a následne si jeho penis namieril ku svojej dierke. ,,Č-čo to ro-hh-ahh," zastonal Jin, keď sa okolo jeho penisu oboplo teplo a úzko. Yoongi vyvalil oči nad tým, aký bol Seokjin dlhý. Cítil ho až v žalúdku. Začal dosadať a snažil sa byť ticho, aby sa neprezradil. Bohužiaľ to mu dlho nevydržalo, keď si našiel svoje sladké miestečko. Zaklonil hlavu a z pier mu unikol ston.

,,J-Joonie?" zamumlal Jin a následne zavzdychal, keď Yoongi začal znovu dosadať.

Seokjin už cítil, že sa jeho vrchol blíži. Chcel Namjoona rozmrdať. Nikdy si nemyslel, že by si Namjoon niekoho pustil do seba, ale zjavne sa mýlil. Začal panvou prirážať priamo do úzkeho a teplého vnútra. To, že mal šatku na očiach, na tom bolo ešte lepšie. Dokázal si to tak viac užiť. Na hrudi ucítil štipľavú bolesť z toho, ako ho začal škriabať.

,,K-Kurva, Joonie," zavzdychal Seokjin a následne vyvrcholil priamo do Yoongiho. Yoongi nečakal, že sa Jin urobí tak rýchlo. V šoku prudko dosadol a následne vyvrcholil na Seokjinovu hruď. Unavene sa z neho postavil a rýchlo sa obliekol. Čo najrýchlejšie odišiel a práve včas. Keď sa dostal pred svoju izbu, akurát išiel Namjoon späť do svojej izby.

,,Čo robíš vonku, Yoongi?" spýtal sa Namjoon pobavene.

,,Niekto ma vymkol," zamumlal a presne vtedy sa ozval zámok a dvere sa otvorili. ,,Tak nič. Problém vyriešený," uchechtol sa nervózne Yoongi a Namjoon prikývol. Zmizol v izbe, ktorú zdieľa s Jinom a Yoongi si oddýchol.

,,Prepáč hyung. Zaspal som," zamumlal unavene Hoseok.

,,To je v poriadku. Choď si pospať," usmial sa naňho Yoongi. Hoseoka prekvapilo, že bol Yoongi taký milý, ale neriešil to. Odišiel z jeho izby, za čo bol Yoongi vďačný. Zo skrine si vzal čisté veci a ponáhľal sa do kúpeľne. Potreboval zo seba dostať Seokjinov biely poklad.

,,Ako myslíš, že nevieš?" spýtal sa naštvane Namjoon.

,,Mal som zaviazané oči a nikto nič nehovoril," zabručal Jin a pošúchal si zápästie.

,,Do riti," zavrčal Namjoon a päsťou udrel do skrine.

,,Ale veď ma nikto nepretiahol, tak môžeš byť rád," zamumlal Seokjin a začal si servítkom utierať semeno, ktoré mal na hrudi.

,,Lenže ma pripravil o hru s tebou. Len som si odbehol pre jahody a šľahačku a on ťa za tú chvíľu urobil. Dokonca urobil aj seba," mumlal si Namjoon.

,,Nič si z toho nerob, môžme pokračovať. Stále mám náladu," zavrnel Seokjin a jazykom si navlhčil suché pery.

,,Máš pravdu. Ale keď zistím, kto to bol, odrežem mu penis a do zadku mu narvem kaktus," odsekol Namjoon a zamieril k Seokjinovi do postele.

Hoseok vyvalil oči, keď videl, že si Jimin honí.

,,Preboha, nemôžeš sa aspoň zakryť, keď už nejdeš do kúpeľne?" spýtal sa podráždene a ľahol si do svojej postele.

,,T-t-hhaa-eraz t-to chcem..ugh..dokončiť," vzdychal Jimin a začal hýbať rukou rýchlejšie. Hoseoka vzrušovalo počúvať Jiminove vzdychy. Išiel by za Taehyungom, ale ten bol teraz s Kookom. Musel proste svoj problém ignorovať, ale nahral si Jiminove vzdychy do mobilu, aby sa mal nad čím večer robiť.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Secrets [BTS]Where stories live. Discover now