-3-|M|

6.4K 101 8
                                    

Jungkook~
Ya Jimin kızarırken çok tatlı oluyor,dur bir saniye...JIMIN KIZARDI AMA NEDEN OMGOMGOMG SEVIYOR MU BENI?!Yok canım utancından kızarmıştır.Ama sevme ihtimali de vardır yani hehehe.İkimiz bardakları aldıktan sonra salona doğru ilerleyip koltuğa oturduk.
Jm:Ne izleyelim~hala pembedir~
Jk:Korku filmine ne dersin?
Jm:Ahhh iyi fikir hadi rastgele bir tane aç!
Jk:Jimin şaka yapmıştım sen korkarsın öyle şeylerden...
Jm:NE KORKMASI YA ŞATAP.
Jk:Tamam,sustum açtım.
Jimin'in korkacağından adım gibi emindim o yüzden daha az korkutucu bir film açtım.Filmin yarısında aniden bir şeyler olunca Jimin korkudan fırladı ve kucağıma oturdu.Kucağıma oturdu,kucağıma oturdu,KUCAĞIMA OTURDU HAYIR OLMAZ KALKIYOR BENIMKI!
Jimin~
Korkudan bir an da Jungkook'un kucağına atladım ve onun aletinin kalktığını farkettim.O da benim gibi miydi yoksa?Yavaş yavaş kalçamı oynattım ve inledi.
Jk:J-Jimin du-ur lütfe-en...
Jm:Neden ki?
Jk:Biz ark-kadaşı-ız...
Jm:Sexfriend olsak ne olacak ki Jungkook.
Evet ben azgın bir insanım o yüzden Jungkook'u kullanabilirdim ihtiyaçlarım için.Ben Yoongi'yi seviyorum ama onun Hoseok'tan hoşlandığını biliyorum.Bu benim için bir unutma çabası falan olabilirdif.Biraz daha kalçamı hareket ettirdikten sonra dudaklarına yapıştım ve inledi.
Jungkook~
Şu an bir şoktayım çünkü Jimin beni ÖPÜYOR.Biraz hayal kırıklığına uğradım çünkü sexfriend olmamızı istiyor ama benim için sıkıntı yok.Tabi şu anlık.Dayanamıp Jimin'i altıma aldım ve ellerimi kalçalarına gezdirmeye başladım.
Jm:Aghhh~
Bu inlemesinden sonra hırladım ve onu yine öpmeye başladım.O benim üst dudağımı ben ise onun alt dudağını emiyordum.Bir an Jimin'in de kalktığını hissettim ve ikimizin tişörtlerini çıkarıp Jimin'in meme uçlarını emmeye başladım.
Jm:Aghhh Junkook hı-ızlı olll
Jimin'in böyle demesi bile beni tahrik etmeye yetiyordu.Jimin'in pantolonunun düğmesini açıp attım ve küçük aletini yalamaya başladım.
Jm:Aghhh J-Jungkook uğraşma-a benimle gir ar-rtık!
Jk:Sabırsız mochim~
Küçük aletini ağzımdan çıkardım ve aletimi tam sokacakken:
Jm:Önce kremliyim canım.
Jimin böyle diyince şaşkın gözlerle baktım ve sonra anladım...Beni geri yatırdı ve pantolonumu çıkararak aletimi yalamaya başladı.
Jk:Aghh Jimin çok i-iyisin!
Jimin daha boşalmamışken benim boşalmam çok utanç vericiydi.Ondan hoşlandığımı anlayacaktı.Daha sonra onu kucağıma alıp ona zıpla diye emir verdim ve üstümde zıplamaya başladı.
Jm:Agghhh J-Jungkook!
Hemen dudaklarına yapıştım ve alt dudağını ısırdım ve ikimizde birbirimizin isimleriyle inledik.Jimin bir süre daha zıpladıktan sonra onu geri altıma alıp sert vuruşlar yapmaya başladım.
Jm:J-Jungkook gele-eceği-im!
Jk:Be-en de-e!
Onun elini kavradım ve ikimizde aynı anda boşaldık.Yarının nasıl olacağını tahmin dahi etmek istemiyordum...

JIKOOK - SEXFRIEND |M|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin