Lelaki pujaan

14 5 23
                                    









Helo2, semua orang ada lelaki pujaan right, 😛. Haha just kidding,ada yang xde lo😆.

Hurm lelaki pujaan selalunya mempunyai ciri2:

Romantik
Sado
Kacak
Kaya
Segak
Bergaya
Bijak
Cool

Kan,betul tak. Kalau aku lain haha. Kalau aku ,aku suka jenis yang macam dingin,romantik,Hensem of course haha psiko. Hurm I don't know but aku rasa aku minat psiko and I love psiko .

Perh kalau novel pasal psiko terlompat2 sampai aku ucapkan dekat penulis novel tu i love you very much lah apalah haha. Kadang2 very tu panjang2.

Hum gosip liar suam2 kuku memang selalu ada dekat sekolah aku . Setiap kali aku gaduh dengan laki mesti kata aku suka laki tu. Helooo, apa masalah kau ah.

Senarai musuh utama dari dua dua kelas :

1)Nurhan(kunyit)
2)Ammar (pendek)
3) iyad (mayat)
4) arif (bodoh)
5) Zalhasmi (santan,mee,mee goreng. Santan basi. Gorilla)
7) Naufal (budak pendek)
8) Fadil (Capati)
Yang lain ada lagi tapi aku malas lah nak taip. Lenguh ajerk tangan aku naip ama2 odoh iorang.

Sekolah aku ada dua kelas je so normallah. Satu kelas budak laki dah berapa orang kan.

Helo2, sambung balik topic tadi. Aaa dah dekat mana kita eh. Ah ha lelaki pujaan.

Lelaki pujaan aku of course Hensem haha.

OK ada kata Hensem ada kata xhensem. But abang angkat aku ni encem ke tak Ita ak au. Aku tengok xhensem kawan aku kata Hensem nak mampus. Muka dia ni macam ala2 istafamous. Weih bangga aku, dah ii dia kaya haha. Ada gua kesah. Aku ejek dia mamat katak sebab dia suka katak tsrsangat2 sampai bela banyak katak. Then aku ejek dia baby tua sebab macam budak2 perangainya. Kadang2 shopping mall sebab orang panggil dia mall haha.





 MsAdrian Random 😁Where stories live. Discover now