Minübüsten indikten sonra karşıdan karşıya geçtim ve Sibel teyzenin ziline
bastım. Apartman kapısı açıldığında,bavulumu kucaklayıp bir kat taşıdım. Küçük şirin bir apartmanda oturuyordu ve kocaman bahçesi vardı.
Sibel teyzenin katına geldiğimde çok yorulmuştum-her ne kadar bir kat çıksamda- Kapı açıldı.
-Ececimm hoşş geldin canım , diye
Sarıldı.
'Hoşbulduk sibel teyzecim',diye karşılık verdim. Valizimi aldı ve içeriye davet etti.
Birlikte oturup sohbet ettikten sonra bana gösterdiği odaya gittim. Oda çok değişmişti. Ağzımın açık kalışını seyreden Sinel teyze:
-Eski bir bina olduğu için dairelerin tadilata ihtiyacı vardı. Bende yaptırmanın iyi olacağını düşündüm ve gerçekten fark etti dedi.
Cevap vermeye gerek duymadan kafamı salladım.
Oda tam bana göreydi kocaman bi yatak ,beyaz dolap ve şirin bi çalışma masasıyla ferah bi ortama sahipti.
Sıcakladığımı hissederek camları açtım ve neredeyse fermuarı patlamak üzere olan valizimi açtım ve tepetaklak ederek içinde ne var ne yok yatağa boşalttım.
Şortlarımı tek tek katlayıp çekmeceye yerleştirdim , kumsalda giymek için getirdiğim birkaç elbiseyi astım ve tişörtlerimide katlayıp koyduktan sonra bavulumu tepetaklak yapmadan önce çıkardığım 'mekkbukumuu' kendi çantasından çıkarıp özenle çalışma masama yerleştirdim.
CÜMLEYE GELL1!1!1bir1!
İnternetin şifresini istemek için odamdan çıktığımda Sibel teyze kapıda bi kadınla konuşuyodu. Sibel teyze :
-Bak Meryem , işte Ece.
Meraba diyerek elimi uzattım. O da gülümsedi ve karşılık verdi.
Hafif yaşlı bir bayandı ama çok kafa birine benziyordu ve çok sıcak kanlı biriydi.
-Görüşürüz canım dediğinde,gülümseyip el salladım.
'Üst komşum,dedi Sibel teyze. Senden çok bahsediyordum'
Gülümsedim ve ' çok iyi birine benziyor' diye karşılık verdim.internetin şifresini sorduktan sonra odama fırladım.
Uzun süre instagram' da takıldım. Saate baktığımda saat 9' a geliyordu. Hava tamamen kararmıştı.
Odamın kapısı çalındı,gelen Sibel teyzeydi.
'Yemek hazır canım gelebilirsin'
Midemi tıka basa doldurduktan sonra. Sofrayı kaldırması için Sibel teyzeye yardım ettim. Tam odama gideceğim sırada Sibel teyze:
-Ececim yarın kumsala gidiyoruz değil mi ? Dedi.
-Evet, kaçta gideriz ?
-Aslında yer bulabilmemiz için sabah erkenden gitsek iyi olur ama sen yorgunsun o yüzden sen ne zaman uyanırsan hazırlanır çıkarız.
-Peki. Ardından gülümseyerek iyi geceler dedim.
O DEİLDE KADIN O KADAR KONUŞTU BEN SADECE PEKİ DEDİM. AFERİN ECEĞĞ
Aynı şekilde karşılık verdi, ardından ikimizde odalarımıza çekildik. Yatağa girmeden telefonumu kontrol ettim belki bi Allahın kulu beni düşünüp hal hatır sormak için mesaj atmıştır diye ama öyle bi şeyin gerçekleşmesi kıyamet alameti.
Telefonu bi kenera fırlattıktan sonra -fırlatmak dediysem minik hızlı bir koyuş, ayfonn sonuçta- ürperdim ve camı kapattım. Kulaklığı takıp yatağa girdim.