...: Эрхэм хүндэт зорчигчидоо онгоц газардах гэж байгаа тул та бүхэн аюулгүй байдлын үүднээс бүсээ зүүнэ үү. Баярлалаа.
?: ''Хэри яа босоорой онгоц газардах гэж байна. ХӨӨШ!! БОСООЧ!!!''
би: ''бослоошдээ''.гэсээр сайхан зүүднээсээ арай ядан салав. Ёоо новш чинь би яг биасдаа үнсүүлэх байсан шд. ёоо муу жаргах замын садаа чинь нээрээ би чинь одоо онгоцонд байган байшд энэ одоо газардах болоогүй юм байхдаа бөгс удаан сууснаас болоод яг хавтгайрлаа.
...: Хатагтай ноёдоо нислэг амжилттай өндөрлөлөө. блаблабла ....Онгоцны буудал дээр
?: ваа ингэж нэг эх орондоо ирэх гэж ямар ч их санаав дээ гэсээр худлаа уйлах.
би: зассс нээх удсан ч юм биш долоо хоног л яваа биз дээ юун ч сүртэй юм бэ дээ ццу.
?:миний хувьд наа чинь удаан хугацаа!!
би: ингээд юм үзээгүй нь мэдэгдээд байдгийн хха.
?: алаад булчий шүү
би: чаддаг юм бол тэгээч дээ
булаач.
?: би чамайг жорлонгийн нүхэнд булышдээ ингэж хэлсэндээ харамсахгүй биз?
би: би жорлонгийн нүхэнд багтлаа юу?
?: малаа хөдөө байдаг модон жорлон ярьжиин.Бид хоёр ийнхүү хэрэлдсээр гэр гэрийн зүг явав. Гэрийнхээ үүдэнд ирэн хаалгыг нь тогшиход үйлчлэгч эгч онгойлгож өгөөд миний ачааг аваад яваад өгөв.
миний талаас
Энэ гэр надад хэзээ ч халуун дулаан мэдрэмж өгөхгүй юмдаа хэмээн санаа алдсаар 2 давхарт байх өрөөрүүгээ явлаа.Би энэ жил ёнжитой цуг өөр ахлах сургууль руу шилжиж байгаа юм бид хоёр саяхан америк руу очиж сүжид энэ мэдээгээ дуулгасан юм. уг нь ахлах сургуулийн нэгдүгээр ангид байхад ёнжи сүжи бид гурав үнэхээр салж хагацашгүй бараг гэр бүлээс ч дотно найзууд байсан юм гэвч сүжигийн аав америкад бизнес эрхлэх болсноор тэр гэр бүлээ даган америк руу явсан. тэр үед ёнжи бид хоёр их уйлж билээ. за энэ ч яахав гялс усанд орчихоод унтаж амръя даа.
маргааш өглөө
дрррр дррр дррррррр
арай гэж сэрүүлэгээ унтраатал залгуулаад шууд утасны дуу хангиналаа хэдийгээр энэ миний дуртай дуу ч би яг одоо энэ дууг үзэн ядаж байна гэхдээ залгаж байгаа хүнийг нь бүр ч илүү боогоод унагаачихмаар юм. АЭШШШ
би: байнуу
ёнжи: хөөш сэрснүү
би: одоо бослоо
ёнжи: өнөөдөр хичээлийн эхний өдөр шдээ одоо хурпан босоод нүүр амаа угаагаад хувцсаа өмсөөтөх би одоо танайх руу очлоо очиход бэлэн болоогүй байхын бол амьдрал чинь төгссөн гэж бодоорой. гэв.ёооооооооо хорвоо чи миний зовлонд цадах болоогүй юу?
ээээ гуйжийн цадчилдаа ингээд байвал хорвоо нөхөр минь чи таргалж үхнэ шүү гэж тэнэгтсээр босов.анхны өгүүллэг шүү харж үзээрэй
YOU ARE READING
ШОКОЛАД
Fanfictionчамайг үзэн ядах мянган шалтгаан байвч яагаад чамайг харах төдийд энэ олон шалтгаанаас алийг нь ч санадаггүй юм бол?