2

17 0 0
                                    

миний талаас

Ёохх арай гэж ёнжиг ирэхээс өмнө бэлэн болоо. Та нар ер мэдэхүү хүн яагаад сэрүүлгэний дуугаараа өөрийн дуртай дууг сонгодоггүйг. Учир нь тэр дуу чинь хичнээн сайхан байлаа гээд ' сэргүүлэгнийх' гэдэг нь өөрчлөгдөхгүй шүү дээ.

тог тог тог

үйлчлэгч эгч: авхай найз тань доор ирчихлээ.
би: за одоо гарлаа гэсээр дахин нэг тольдож харчихаад гарав.
Доошоо буухад өө мань хүн миний өглөөний цайг уучихсан сууж байв. Бүр ёстой л эмэгтэй гэдгээ мартчихсан идэж байна даа. Байз даа миний өглөөний цайг ёнжи идэж байнаа!!

би: ХӨӨШ!!! ЧИ ЯАЖ МИНИЙ ӨГЛӨӨНИЙ ЦАЙГ ЮУ Ч БОЛООГҮЙ ЮМ ШИГ ИДЭЭД СУУЖ БАЙНААА!!! гэхэд ёнжи надруу нэг том нүдлэн харчихаад шууд л цүнхээ аваад хаалгаар гаран гүйв.

би: ЧАМАЙГ БАРЬДАГ Л ЮМ БОЛ АЛНА ДАА МУУ ХӨГИЙН АМЬТАН ААААААА!!!!

Би ч хам хум гутлаа углаад цүнхээ шүүрэн араас гаран гүйв. муххаха чи өөрийгөө хэр хурдан гүйдэг гэж надаас зугтдаг юм бэ дээ. Төд удалгүй би ч түүнийг гүйцэн бид хоёр замын голд ноцолдож эхлэв. Биднийг харвал яг л хоёр галзуу амьтад шиг харагдаж байгаа даа хичээлийн эхний өдөр ингэх муухай ч тэр өөрөө л эхлэж миний хоолыг идсэн хоол минь миний хувьд амьнаас ч үнэтэй. Бид хэсэг ноцолдож байгаад эргэн сургууль руугаа явав.

ёнжи: чи муу шулам яаж найзыгаа хоолноос дор үздэг байнаа

би: харин чи муу тэнэг яаж миний хайрыг идэж чадаж байнаа.

ёнжи: чи муу гахай ингэсээр байгаад найз залуутай болж чадахгүй гон бие гозон толгой үлдэнэ дээ гэчихээд гүйгээд явчихав. Надад араас нь хөөх илүүдээ гарсан тэнхэл байгаагүй тул зүгээр л гараа зангав. Тэр хангалттай холдсон гэж үзээд эргэж харан хэлээ гаргаад: чи одооноос шатаар буухдаа болгоомжтой л байгаарай даа би солонгос кино зөндөө үзсэн хөл алдаад тийрчихэж магадгүй шүү.

би: ха тэгвэл чи хоол идэхдээ болгоомжтой л байгаарай би зөндөө их хятад кино үзсэн гар алдаад хор хийчих ч юм билүү гэв.

та нар гайхаж байна уу яагаад сайн найзууд гэчихээд дайснаас дутахааргүй хэрэлдээд байгааг. Яагаад гэвэл тэр миний ХООЛыг идсэн гэхдээ хоол идсэн идээгүй нээх ялгаа байхгүй л дээ. Угаасаа сайн найзууд чинь нэг тиймэрхүү хоорондоо дандаа хэрэлдэж муудалцаал явж байдаг мөртлөө яг цагаа тулахаар аягүү амь болдог. Бид хоёр бол тиймэрхүү л төрлийн хүмүүс.
өө ингэж хэрэлдэж явсаар байгаад аль хэдийн сургуулийнхаа хажууд ирчихэж.

зохиолчийн талаас

Тэр хоёр тийнхүү зодолдох шахам явсаар менежэрийнх нь өрөөнд ирцгээв. Гэвч өрөөнд нь хэн ч байгаагүй тул дахиад л алцганаж эхлэв. Тэгээд бүр сүүлдээ ёнжи менежэрийн сандал дээр суугаад цаашаа харан их л сүрхий хүн болон амьдрал хайр дурлал гээд л их өргөн хүрээгээр лекцэрхүү зүйл тавьж эхлэв.

миний талаас

Ёнжиг тэгэж тэнэгтэж байхад менежэр бололтой нэгэн залуухан эрэгтэй орж ирэв. Тэгснээ өөрийнх нь суудал дээр суучихаад тэнэгтэж байгаа ёнжиг харчихаад нэг хоолойгоо засахад тэр сонсоогүй бололтой үргэлжлүүлэн ярьсаар өнөөх эр дахин нэг удаа өмнөхөөсөө арай чангаар хоолойгоо засахад ёнжи сая л анзаарав бололтой эргэж хараад гайхаж байгаа болотой нүд нэг томорсноо гэрлийн хурдаас илүү хурдаар суудлаас нь босон миний хажууд ирээд бараг духаа өвдгөндөө хүргэх шахам бөхийв. Үүнийг хараад миний инээд хүрээд бараг л инээнгээ алдлаа.Гэхдээ одоо инээх юм бол урд талын хүйтэн царайт багш хажуу талын алуурчин царайт хоёр намайг алчих биз.

би: менежэрээ бид хоёр энэ сургуульд шинээр орж байгаа юм л даа. Тэгээд хичээлийн хуваарь бас шүүгээнийхээ дугаарыг авах гээд л гэхэд өнөөх багш: би менежэр бишээ энэ сургуулийн дууны багш байгаа юм гэхдээ менежэр өнөөдөр ирээгүй болохоор би түүгий өмнөөс та нарыг сургуультай танилцуулж бас бус зүйлийг чинь хэрэгтэй болсон. Намайг Ву багшаа гэж дуудахад болно гээд хуваарийг минь өглөө. Хуваариа авцан юм чинь явхуу даа гээд хажуу тийшээ хартал ёнжигийн нүд нь бараг бунд болцон зогсож байв. WHAAAAT бусдаар тоглоод хаячихдаг энэ охинд тэр багш юу хийчих нь энэ вэ????

гого болж уу баба болжуу

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 30, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ШОКОЛАДWhere stories live. Discover now