odamın duvarlarında simsiyah yazılar vardı.doğru düzgün anlayamıyordum çünkü disleksi hastalığım vardı.yani yazılar yerinden oynuyo gibi görünüyordu.aklıma gelen ilk mantıklı fikri gerçekleştirdim:çığlık atmak.salak mısın kızım yaa,burada beni kimse duyamaz ki dağ başında bir kasabada oturuyorum,ve evim diğerlerinden bayağı bi uzakta,dağın tepesine doğru.yazıları dikkatliice okumaya çalıştım.Bir adres yazıyordu:OLD MANSİON caddesi,1289.telefon kulübesi.bu ne anlama geliyordu??şimdi korkudan karnıma sancılar giriyordu.ne yapacaktım?evden çıkıp o adrese mi gidecektim?oranın neresi olduğunu biliyordum.arabayla beş dakika yürüyerek yarım saat falan sürerdi.oraya asla gitmezdim.bir dakika!duvarda bi yazı daha yazıyordu:ARKANDA!!!lanet olası refleks yüzünden hemen arkama baktım.bu arada korkumdan donduğum için hala aynı şekilde oturuyordum.dikkatli baktığımda ise duvarda:HEMEN O ADRESE GİT!yazıyordu.ben işaretlere ve his gücüne çok inanırım ayrıca 6. his gücüm de çok güçlüdür.bunun çok önemli bir işaret olabileceğini düşünerek oraya gitmeye karar verdim.ah hayır tabikide böyle bişey yapmayacağım hele de gecenin bu saatinde!belki sabah gidebilirim.olamaz,o da neydi,kafamı eğmiştim ve kaldırdığımda gözlerimin önünden beyaz bir sis çok hızlı bir şekilde geçti.DEVAMI GELECEK...