Intr-o zi Smiley era in cafenea si observa ca pe usa intra o fata imbracata intr-o pereche de blugi scurti scurti si un maieu alb cu trupa One Direction pe el .
Acesta cand vede ca ea se aseaza el merge la masa ei si intra in conversatie cu ea . Dupa vreo doua ore acestia se hotarase sa plece dar inainte de a se desparti fac schimb de numere de telefon .
* Seara
Smiley o suna pe Andreea (fata cu care a vorbit in cafenea ) si o intreaba daca nu ar vrea sa vina la concertul lui in seara asta , la care aceasta ii spune :
- Da mi-ar placea dar nu stiu cu ce sa vin
- Lasa ca vin si te iau eu si mergem impreuna .
- Ok ,dar sa ma aduci inapoi pana la ora 3 ca maine am scoala .
- Ok , spune Smiley, in 15 minute sunt in fata casei tale . Sa fi gata .
- Ok . Ne vedem .
- Ne vedem iubi .
Smiley ajunge in fata casei lui Andreea si o ia si pleaca impreuna la concert . Andreea era imbracata intr-o fusta scurta mulata pe corp de culoare neagra si un maieu colorat , iar Smiley avea o pereche de blugi negri si un maieu alb si un sacou negru .
Dupa concert , acesta o invita pe Andreea la un suc la care aceasta ii spune ca da dar intr-o ora trebuie sa fie acasa la care acesta ii spune ca da .
Cand o ajuns in fata casei lui Andreea acesta inainte sa iasa aceasta din masina el o trage si o saruta , la care aceasta ramane uimita .
* Dimineata
Sper ca va placut primul capitol din aceasta poveste si va promit ca am sa mai postez . Astept parerile voastre .
YOU ARE READING
Dream girl
FanfictionIm aceasta poveste este vorba despre Andreei Tiberiu Maria cunoscut ca Smiley , care se indragosteste de o fata simpla de la oras . Sper sa va placa .