161. + 14. Díj! (REST IN PEACE AVICII!)

1.1K 42 34
                                    

Elmondása szerint szörnyű kézírása van.

_____________________________________

Köszönöm a díjat NarryXMyXLove!:3💙

💎Tények:

1. ELHUNY AVICII.😭😭😭 számomra felfogatatlan. Egy hete történt, de még mindig nincs olyan este, vagy nappal, (este főleg) hogy ne bőgnék. Pontosan sajnos nem tudni még, hogy mi volt a halála oka, de az idegenkezűséget biztosan ki lehetett zárni.

Nem szeretnék itt mindenkit untatni, és biztos lesz olyan, aki átteker ezen a kis írásonon, de ki kell írnom magamból, amit gondolok.

(Ezt a pár mondatot, csak azok fogják érteni teljesen, akik tudnak az újabb hírekről is.)

Ugyebár az a hír járja, hogy Tim öngyilkos lett. Ezt a család által üzent írásból lehet sejteni, amit a rajongóknak üzentek pár nappal az eset után.

Nem hinném.
1. Tudjuk, hogy Timnek többször is voltak problémái az alkohollal. Az is lehet, hogy a szervezete megatta magát azon a bizonyos napon, Maszkatban. A dokumentumfilmjében világosan bemutatják az éveit a karrierje elejétől egészen 2016-ig, mikor felhagyott a turnézással. Azt mondta, a filmben: "Ha tovább folytatom, abba bele fogok halni." Rengeteg rossz és jó élményben volt része. Jól látszik benne az is, hogy miután fennhagyott a koncertekkel jobban érezte magát.
Tim egy érzékeny művészlélek volt, aki imádta a rajongóit, de kerülte a reflektorfényt.
2.Idősebb testvére a halálát követően Omanba utazott, hogy ő maga derítse ki, mi történt öccsével.
3. Tegnap felfette magát Tim eltitkolt barátnője, Tereza Kačerová, cseh modell, akivel már a családalapítást tervezték, annak ellenére, hogy Terezának volt egy fia Lucas, akinek Tim már szószerint a nevelőapja volt. Tereza fel is töltött egy képekből összeállított videót, amely jól sugalja, hogy Lucas szerette Timet és Tim is szerette Lucast.

Nem hiszem, hogy Tim öngyilkos lett volna. Persze addig nem mondhatunk semmit biztosra, míg nem mondanak többet az orvosok.

Annak, aki eddig elolvasta, teljes szívemből köszönöm! Lehetne még ezt vesészgetni gájz:(((

My favorite song of all time:

2. Még Liam is írt ki Twitterre Aviciiről.💗

3. Charlie Puth-ról nem gondoltam volna, hogy ír... főleg nem olyan szépet.💖

4. Kilépek a konfort zónámból és olyan szív mojikat használok, miket nem szoktam.(😂)

5. Alig kedvelek pár nő celebet.

6. Nem tudok tényeket görlz.

7. Nem hinném, hogy lenne itt fiú.:D

8. Kiégek, mikor akkora nagy fannak állítják be magukat a kommenteknél és leírják 2 'c'-vel, 2 'i' helyett.

9. Holnap a Sláger Tv-n egy óra lesz Aviciivel.

10. Mégsem csinálok meg pár díjat.:(

🆔Nem igazán

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🆔Nem igazán... bár jó emberismerő vagyok.💁

🆔19:10

🆔Gergő, Dénes.

🆔Most is ezt hallgatom...IMÁDOM*-*👇

🆔Nem nagyon.

🆔Nemm.

🆔Az előbbi leírásom alapján... háát.:( De máshonnan nézve: Köszönöm jól!:)❤

🆔Uu de rég voltam fennt.😂

🆔Sokadik.

🆔Hétvége van, szal' inkább éjjel.:D

Nincsenek kihívottak.💁

Louis Tomlinson Tények | ✔Where stories live. Discover now