blijdschap

364 11 1
                                    

Perspectief islem

Ik kwam kei blij thuis en ik vertelde mijn gezin en familie alles van top tot teen. Ze waren superblij voor me. Ik ging stralend naar mijn kamer en nam plaats op mijn bed. Ik zag dat souf videobelde dus ik nam meteen op. Tijdens dat we belden verwijderde ik mijn make up en mijn sieraden en alles. Hehe ben je eindelijk klaar met je gezicht we zijn een uur verder bby hahahaha lachde souf via de telefoon.
Ja lelijkerd wen er maar aan elke dag nu we zijn verloofd gaan we samenwonen. Ohja nu je het er over hebt we gaan morgen kijken bij zo een huis die ik heb gezien als je het niks vind moet je het zeggen morgen zei soufiane superblij. Jahoor elke huis is prima voor mij ik tover hem wel om tot ons gezellige huisje zei ik terug om hem blij te houden. Bby het is 1 uur s'nachts ga maar lekker slapen morgen is het zaterdag en ik haal je om half 10 op om te gaan kijken en daarna gaan we de stad in zei souf. Isgoed meneertje ik ga al slapen maar jij ook he en al helemaal na deze dag je bent denk ik uitgeput ik wil dat je je morgen fit voelt bby. Jajaja nu al een zeurpiet we zijn net 3 uurtjes verloofd haha en hij gaf me een knipoog. Slaaplekker prinsesjes en hij gaf de telefoon een kus. Welterusten hubbi en ik gaf een luchtkusje terug. We hingen op en ik ging lekker in bed liggen. Niet veel later kreeg ik een snapchat van mijn mannetje met : Put her phone down. Ik wist meteen wat hij bedoelde en stuurde een snap terug met : Put his phone down.

Dit bedoelde souf (dit zijn we niet en de tijd klopt ook niet maar het gaat om de idee xx)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit bedoelde souf (dit zijn we niet en de tijd klopt ook niet maar het gaat om de idee xx)

We deden hem als achtergrond.

Sorry voor de korte deel maar nu hebben jullie alvast wat te lezen en morgen pak ik het weer op met een lange deel xx

Islem & SoufianeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu