...

93 4 5
                                    

Anonim:selam yavru(m)

Özgür:kimsiniz acabe?

Anonim:gelecekteki kocanım.

Özgür:siktir lan!

Anonim:A-aa ama ayıp oluyor kocacığım.

Özgür:ya bi' git Allah aşkına!

Özgür:işim gücüm yokmuş gibi birde seninle uğraşıyorum.

Özgür:Ben niye seni engellemiyorsam?

Anonim:Çünkü hoşuna gitti(m).

Özgür:Yoo.

Anonim:Ah, hadi ama kocacığım. Eğer hoşuna gitmeseydi çoktan engeli basmıştın.

Özgür:Beni bu kadar iyi tanıdığına göre çevremden biri olmalısın.

Anonim:Pek sayılmaz. Sadece... sadece gözlem yeteneğim iyi diyebiliriz.

Özgür:Eğer çevremde olsaydın böyle birini kaçırmazdım.

Anonim yazıyor...

Anonim çevrimiçi.

-ilahi bakış açısı-

"Anonim" yerinde duramıyordu. Ne yazacağını bilemiyor, dolanıyordu. Heyecanlanmıştı. Özgür'ün bunu bildiğinin farkındaydı. Özgür zeki bir çocuktu. Bu yüzden mesaj yolunu seçmişti. Bu sırada pata küte sesler geldi.

Özgür yanında ki arkadaşına sordu.

"N'oluyor yine?"

"Bilmiyorum. Büyük ihtimalle kavga çıkıyor. Yine."

"Off!"

İki arkadaş kantinde otururken pat küt sesler geldi. Ardından aralarında bu diyalog geçerken kantine hışımla bir kız girdi. İki arkadaşa doğru yürüyordu. Kızı fark etmemişlerdi. Kız bağırdı.

"Özgür!"

Ah, bu kız okulun sürtüğü İlayda'ydı. Özgür yüzünü buruşturdu.

"Yine ne istiyorsun İlay?"

Özür ona böyle seslenirdi. Çünkü İlayda ile önceden çıkıyorlardı. O zaman İlayda'ya 'ilay' derdi. İlay'ın onu aldattığını öğrenince anında ayrıldı. Hala İlay demesinin sebebi ise nefretini hep taze tutmaktı.

İlayda bunu takmadan bağırdı.

"Nasıl böyle bir şey yaparsın!?"

"Ne yapmışım?"

"Nasıl Ali ile olan özel resimlerimizi tüm okula yayarsın!?"

Özgür sinsice gülümsemişti.

"Senin özelini herkes biliyor İlay. Ben sadece Ali'ye verirken çekildiğin fotoğrafları herkes görsün istedim."

İlayda yere çöktü.

"Ben sana güvenmiştim Özgür.."

Özgür'ün çenesi sinir ve nefretle kasıldı.

"Bende sana güvenmiştim İlay. Ve bir daha sakın.. sakın adımı ağzına alma!"

"Bunu hak etmedim ben.."

Özgür sinirle ayağı kalktı.

"Ben hak etmiş miydim!? Ha!? Ben hak etmiş miydim!? Söylesene! Beni aldattığını yetmezmiş gibi birde o arkadaşlarınla gülüşerek dalga geçtin! O zamanlar hiçbir şey yap(a)mamıştım! Şimdi ise karşıma geçmiş alt üstü 2-3 boktan fotoğraf için hesap sorup acıtasyon yapıyorsun!"

Bilinmeyen Boy+BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin