Ehe

41 2 1
                                    

Anonim hiç konuşmadı.

Özgür ise gözlerini açmadan kafasını kaldırmış, Anonim'in boynuna koymuştu. Anonim uzaklaşmaya çalıştı. Eğer biraz daha bu şekilde kalırsa bayılacaktı.

"Lütfen"

Özgür'ün sesi mırıltı olarak çıkmıştı.

"Sana ihtiyacım var."

"Lütfen.."

Anonim hareket etmedi.

Özgür bundan cesaret alarak Anonim'in boynuna küçük bir öpücük kondurdu.

Anonim yutkunup titrek bir nefes aldı.

Heyecandan ölmese iyiydi.

Özgür kollarını Anonim'in beline doladı. Boynuna iyice yerleşti. Anonim kafasını çevirip burnunu saçlarına dayamıştı. Özgür uykuya daldı.

1 (bir) saat boyunca Özgür'ü izlemiş, kokusunu içinde çekmişti. Artık kalkması gerekiyordu fakat istemiyordu. Yine de zorundaydı. Ceketini orada bıraktı. Kalktı ve oradan uzaklaştı.

Anonim:iyi uykular kocacığım./13:58/

Özgür:Neredesin?/14:05/

Anonim:söyleyemem kocacığım. Şey.. sen neden gözünü açmadın?

Özgür:Bozmak istemedim. Bu arada gerçekten çok güzel ve yoğun kokuyorsun.

Anonim kızarmıştı.

Anonim:Teşekkürler. Bu arada adımı öğrenmek ister misin kocacığım?

Özgür:Tabi isterim.

Anonim:Barlas. Barlas Arel Ateş. Ama beni aramayacaksın bak güvenerek söyledim.

Özgür:Aramayacağım. Söz veriyorum. Birde hangi ismi daha çok kullanıyorsun?

Anonim:Barlas'ı.

Özgür:O zaman sana Arel diyeceğim.

Anonim:De bakalım kocacığım.

Özgür:Derim Arelciğim.

Arel:Arel ismini daha önce kimse kullanmadı.

Arel özel hissetmişti. Ne de olsa 2,5 yıldır platonikti.

Özgür:Seni görmek istiyorum ama bozulur diye korkuyorum.

Arel:Ne bozulur diye korkuyorsun kocacığım?

Özgür utanmıştı. Arel bu sırada onu izliyordu. Arel kendini tutamayıp kıkırdamıştı. Özgür o olduğunu hissetmiş gibi istemsizce gülümsemişti.

Özgür:Sesin güzelmiş.

Anonim:Sen.. nereden (biliyorsun)?

Özgür:Hey, hey! Sakin ol. Sadece hissettim.

Arel mutlulukta gülümsedi. Hissetmişti.

Arel:Beni çok mutlu ettin, ediyorsun.

Özgür gülümsedi.

Özgür:Biz bir sevgili olalım. Sen asıl o zaman gör.

Arel:S-sevgili olalım?

Özgür:Ne yani? Sevgili olmayacak mıyız bebeğim? Sen tamamen benim olmayacak mısın yoksa?

Arel'e resmen kal gelmişti. Ne diyeceğini bilememişti.

Arel:O-olacağım t-tabi.

Özgür:Şu an gözümde o kadar tatlı canlandın ki ekranı ısıracağım şimdi.

Arel kocaman gülümsemiş ve kızarmıştı.

Arel:Seni seviyorum.

Özgür:Seni seveceğim. -Görüldü-

Arel/çevrimdışı

Özgür/çevrimdışı

Yeniden hellö. Bu da diğer bölümümüz ödöclsxl. Ya o değil de umarım beğeniyorsunuzdur lan. O kadar uğraşıyorum moruq. Birde burdadan değil defterden yazıyorum ben. Yani el emeği göz nuru. Kıymet bilin la özsöxksmdl. Şaka şaka hadi kaçtım. Byü!

Bilinmeyen Boy+BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin