SAVAŞIN EŞİĞİ

337 18 7
                                    

Kaos her zaman olduğundan daha sıkıntılıydı.Bir gün önce Selena saraya büyü gücüyle girmiş ve Kaos la alay etmişti.Sıkıntı bu değildi.Asıl önemli olan Percy'nin bu olaydan haberi olmasıydı.Bu olaydan sonra melezlere işaret göndermişti.Birkaç saat önce de zeusa haberi vermiş.7 melezi kheironu ve diğer tanrıları Olimpos toplamasını istemişti..
       Birkaç dakika sonra Percy odaya girdi.Artık herşey hazırdı
-Percy olimposa gidiyoruz.
        Aslında Percy hiç şaşırmadı.Heyecanlıydı .Bir ay sonunda başbaşa olmasa da Annabeth'i görebilecekti.1 aydır sadece ekranlardan görmek ve kendisi için üzüldüğünü görmek çok üzücüydü.
     Bunları birkaç saniye içinde gördü.Kaos ellerini kaldırdı.Işınlanacaklarını anlamıştı .Önce midesi bulanıyor Kendini hacimsiz hissediyor,ayakları yere basınca gözlerini açıyordu .İşte Olimpos karşısında duruyordu.Önceleri ona çok güzel gelirdi fakat şu 1 ay içinde Kaos city de kaldığı için Olimpos karşısında etkilenmiyordu.Kaosla beraber içeri girdiler ve gözleri ile hemen onu aradı:Annabeth'i.
ANNABETH
Herkes kaosu bekliyordu.Ama o percy'i.Kapi acildi ve iceriyi deniz kokusu doldurdu.Annabeth koşup sarılmamak için kendini zor tuttu.Şimdi sırası değildi annesinden savaş öncesi azar dinlemek veya küle dönüşmek istemiyordu.Zeus her zamanki ukalalığı yerine direk konuya girerek
Kaos bizi neden buraya topladın?
Kaos büyük bir metanetle söze başladı
Geçen gün Selena benim sarayıma her türlü önleme karşı girdi ve bana yakında görüşecegimizi  söyledi
Athena dahil herkes suspus oldu Sslena kaosun sarayına girebiliyorsa olimposa elini kolunu sallayarak girebilirdi.
Athena
Bence Uranüs olimposu selena ise kaos city'i hedef alacak.
Yukarıdan antik ve metalimsi bir ses geldi.Ve ardından bir kadın kahkahası
BENCE YANILIYORSUNUZ.PARTİ BAŞLASIN
Herkes sesin geldiği yeri ararken bir patlama sesi geldi. Ardından hızla olaylar gelişmeye başladı
      Patlamanın etkisiyle herkes bir yana savruldu Percy annabethin yanında kimsenin bilmediği hareketlerle dövüşüyordu.Bunu ona Kaos öğretmiş olmalıydı.Annabeth bir kiklopa hamle yapacağı sırada aniden ayağına bir darbe aldı ve kendini Percy'nin kucağında buldu.Kafasını kaldıracağı sırada az önce durduğu yerden bir mızrak geçti.Percy'nin neden böyle bir şey yaptığını anlamıştı.

-Ay çok romantik HAA HAA HAA 

Annabeth kafasını kaldırınca uranüsü gördü.Biraz atlasa benziyordu fakat ondan çok daha güçlü bir aurası vardı.Ona bakınca görebildiğiniz tek şey gökyüzü ve yıldızlardı.Percy öfkeyle kükredi ve saldırıya geçti.Bir anda aurası güçlendi ve siyahlaştı.Ani saldırılar yaparak uranüsü şaşkına çeviriyordu . Annabeth kendi kendine:Ben ne bekliyorum dedi ve o da saldırıya geçti.

FRANK 

Patlamadan sonra herkes bir yerlere savrulmuştu.O da Hazel'le birlikte Ares'in tahtına uçmuştu.Hemen ayaklanmıştı .Çünkü Ares tahtının yanında olduğu için bir güç patlaması yaşamıştı.Kafasını kaldırır kaldırmaz bir fırtına gibi savaşan Percy'i gördü.Kimsenin bilmediği hareketler yaparak herkesi şaşırtıyordu. Bir anda karşısında uranüsü gördü .Fakat uranüs onu umursamadan Percy'nin yanına doğru gitti.Bir şeyler  söyledi ama duyamadı.Ardından Percy  bir aslan gibi kükreyerek saldırmaya başladı.Percy sanki delirmişti .Birden aurası güçlenmeye ve kararmaya başladı.Artık daha hızlı ve güçlü hamleler yaparak uranüsü hırpalıyordu.

-İntikamım büyük olacak PERCY JACKSON dedi ve gitti

PERCY

-Kafamı kaldırdığımda  bir hastanedeydim.Bir yerlerden tanıdık geliyordu ama pek kafa yormadım.Zaten bir dakika sonra başucumda Apollon'u görünce anladım:Olimpos'ta Apollon'un sarayındaydım.Son hatırladığım uranüsün benle alay etmesiydi daha sonra kendimi kaybetmiştim.Bir anda aklıma Annabeth geldi.Hemen ayağa kalkmaya çalıştım fakat heryerim ağrıyordu.Apollon bir ıslık çaldı.Kapının açılmasıyla Annabeth'i gördüm.Gözleri yaşlıydı.Hiç konuşmasada gözleri durumu ele veriyordu.Ona sarılmak istedim ama yanımda Apollon olduğunu hatırlayınca kendimi tuttum . Apollon düşüncelerimi okumuş olacak ki pişkin pişkin sırıttı ve çıkışa doğru gitti.İçimden ona bir tane çakmak geçiyordu ama biraz da korkuyordum.Annabeth yatağın başucuna oturdu. Bende zar zor kalkarak yatakta doğruldum.

-Beni unutmadın değil mi? deyince bende onun fotoğrafını çıkardım.

İkimizinde elinde pasta vardı . Bu Annabeth'in 17. doğum günüydü ona çok güzel hediyeler almıştım . Annabeth'e baktığımda sevinçten ağzı kulaklarındaydı. Sadece ve sadece

-Birkez daha beni bırakırsan sonu kötü olur Percy Jackson.

-Tamam tamam korktum dedim ve gülmeye başladık.

ARKADAŞLAR KISA BİR BÖLÜM OLDU BİLİYORUM AMA BENİMDE SINAVIM VAR O YÜZDEN ANNEM VE BABAM KİTAP YAZACAK VAKİT BIRAKMIYOR.DİĞER YAZARLAR GİBİ VOTE SINIRI KOYMAYACAĞIM AMA 654 OKUNMADA 28 VOTE ÇOK AZ BENCE

SİZLERE DAHA UZUN YAZMAK İSTERDİM AMA VAKİT YOK  HOŞÇAKALINNNNN BY BY GOD BY GÜLE GÜLE FALAN FİLAN İŞTE

--------SİZİ ÇOK SEVEN YAZARINIZ--------

SON GÖREV "KAOS UN SONU" (Percy Jackson Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin