Strah

67 3 0
                                    

Mason me i dalje izbjegava.Doslovno me ne želi pogledati, ali ne želim odustati.
Car, u zadnje vrijeme si stvarno čudna što se događa? -čula sam mamin glas iz kuhinje

Zašto u sve zabadaš nos mama? -ljutito sam je upitala

Pa zato jer mi se kćer u zadnje vrijeme ponaša čudno, što imaš protiv toga Isuse. -odgovorila mi je

Još sam istraživala, i pronašla sam još neku sliku na internetu od njega no svaki put kada bih pokušala ući u to izbacilo bi me.
Danas je škola popodne i jedva čekam otići.Htio to Mason il' ne malo ću ga ispitati o tome..

Masone, molim te.Mislim znam da sam postala užasno naporna, no stvarno sam znatiželjna.Ne želiš mi ništa reći, izbjegavaš me neznam u čemu je problem. -rekla sam mu ljutito.

Carrie hoćeš li me pustiti na miru, to je bila greška i shvati da je to bilo davno, pusti me a miru ne mogu ti još ništa objasniti, s vremenom ćeš sve shvatiti. -odgovorio mi je

Sljedećih sati je stalno buljio u mene, nisam se ni mogla okrenuti.Nije skidao pogled s mene, al to nije bio pogled s dobrom namjerom, činilo se kao da me hoće ubiti pogledom.Ali u suštini se čini tako dobar.
Škola je završila, odmah sam zvala Roxy na mobitel i ispričale smo se. Cijelu večer sam provela istraživajući, a saznala sam samo nešto.
Pisalo je: "Nestanak dečka Masona Johnsona.
Nakon što je 17-godišnji dečko nestao uslijedio je niz šokantih događaja!
Umrlo je 8 ljudi u istom danu kada je i on nestao, sumnja se na krvopije no još ništa nije sigurno".
Odmakla sam laptop od sebe misleći da nisam dobro pročitala.U tom trenutku sve je zablokiralo i laptop mi je pregorio.
Bilo je možda 23 sata u noći, legla sam no nisam mogla spavati gledala sam na balkon no u jednom trenutku na zgradi nasuprot mog balkona stajao je MASON!!!!!
MASONE, O BOŽE OVO SE NE DOGAĐA, MAMAAA!
Mama je doletjela a Mason je samo otišao,činilo se kao da se bacio s zgrade.
Ma ništa, zabuna oprosti. -rekla sam mami.
A ona je ljutito zalupila vratima.
Kada sam se popela na balkon odmah sam pogledala dolje no nigdje ga nije bilo.
Mislim da je Mason VAMPIR!!!

StrahWhere stories live. Discover now