Marcus's pov.
No super sme v riti. Mama chce vidieť naše priateľky ale my ich nemáme. Poprosil som Beku. No dúfam že nám to mama zožerie aj s navijakom. Ešte to musím povedať Tinusovi. Toto ešte dopadne. No ok kľud radšej idem spať.***
Vstal som skôr ako Beka. No jasné, kto by vstával o šiestej ráno. Prezliekol som sa a išiel do kuchyne. Urobil som palacinky a nachystal som pre všetkých. Zobral som si dva taniere a dal tam palacinky s nutelou. Dúfam že ma nezabije. Zobral som taniere a išiel do izby. Beka už bola hore.
,,Dobré ránko" usmial som sa na ňu.
,,Aj tebe, čo to máš?" spýtala sa zvedavo.
,,Raňajky, nech sa páči" podal som jej tanier.
,,Ďakujem" usmiala sa a začala jesť. Ja som si sadol k nej na posteľ a tiež jedol
,,Ako si vedel že mám rada nutelu?" pozrela sa na mňa a zasmiala sa
,,Typol som si" zasmial som sa.
,,Jako decká" priletel do izby Tinus a hodil sa na posteľ.
,, Ježiš, som sa ťa zľakla" povedala Beka.
,,To som až tak škaredý?" povedal smutne.
,,No, neviem 😂" zasmiala sa Beka.
,,Kde je Izi?" skočil som im do rozhovoru.
,,Išla do sprchy" povedal Tinus.
,,Tinus poď na chvíľu" potiahol som ho za ruku preč z izby.(Ja-J, Tinus-T)
T: no, co chceš?
J: včera večer mi volala mama
T: a čo potrebovala
J: dnes máme byť doma
T: a kde necháme Beku a Izi?
J: povedal som mame že nemôžeme prísť
T: takže môžeme ostať tu?
J: nie tak celkom
T: ako to?
J: mama si nahovorila že máme priateľky
T: a to zistila ako
J: no ževraj sa stále niekde flakame a tak
T: omg, tak čo spravíme
J: no máme priviesť aj naše priateľky
T: a aké preboha
J: no ja som sa spýtal Beky či mi pomôže, takže ja 'babu' už mám
T: ok, ja sa spýtam Izi
J: dobre
T: toto ešte dopadne
J: no to hej, už len aby nám na to mama naletela
T: presne
Vrátili sme sa naspäť do izby. Už tu bola aj Izi. Pozrel som sa na Martinusa a on len prikývol.
,,Ehm... Izi?" Pozrel sa na ňu.
,,Áno?" usmiala sa
,,Noo, potrebujem od teba niečo" pokračoval neisto.
,,No?" Povedala
,,Poď do izby" povedal a Beka sa začala smiať. Zasmial som sa aj ja.
,,Niečo smiešne?" pozrel sa na nás Tinus
,,Znelo to perverzne" povedala so smiechom Beka
,,No Ježiš sa s toho poserte" povedal a odišiel aj s Izi do izby.
,,Čo je taký nasratý?" Pozrela sa na mňa.
,,Naše problémi" zasmial som sa a odišiel sa do kúpeľne osprchovať.Martinus's pov.
Vrátili sme sa naspäť do izby. Už tu bola aj Izi. Pozrel som sa na Marcusa a prikývol som.
,,Ehm... Izi?" Pozrel som sa na ňu.
,,Áno?" usmiala sa
,,Noo, potrebujem od teba niečo" pokračoval som neisto.
,,No?" Povedala
,,Poď do izby" povedal som a Beka s Marcusom sa začali smiať.
,,Niečo smiešne?" pozrel som sa na nich
,,Znelo to perverzne" zasmiala sa Beka
,,No Ježiš sa s toho poserte" povedal som a odišiel aj s Izi do mojej izby. Izi si sadla na posteľ a ja k nej.
,,No už hovor čo potrebuješ!?" začala Izi.
,,Noo...jaaa...vieeeeš....hmmm" zakoktal som sa
,,Vieš že týmto tempom sa nikam nedostaneme?" zasmiala sa
,,Viem ale neviem ako sa ťa na to opýtať 😓" zamumlal som si.
,, Tak už mi povieš čo potrebuješ" spýtala sa
,, Ehhh...no, Marcusovi volala mama a povedala že máme byť dnes doma"
,,Aha, tak mi tu zostaneme sami, dobre😃" skočila mi do reči.
,,No, nieee?!" dodal som.
,,Ako to?" spýtala sa.
,,Ehhh, Marcus to tak trochu dosral a teraz si mama myslí že máme priateľky" povedal som
,,A máte?" spýtala sa a postavila sa s postele.
,,Nie, a o to by som ťa chcel poprosiť, zahrala by si že si moja priateľka?" spýtal som sa neisto
,,Noo, nevieeeem" povedala
,, Prosííím 🙏" Prosílkal som ako pes a kľakol si pred ňu na kolená.
,,Dobre" zasmiala sa a objala ma
,,Jeej, tu sú zásnuby" zasmiala sa Beka a vkročila do izby.
,,Nieee, neboj sa" zasmiala sa Izi***
Rebeka's pov.
,,Už sme tu" oznámili nám chalani. Vystúpili sme a zamierili k dveram bieleho domu. Marcus zazvonil a o chvíľu nám otvorila sympatická pani.
,,Dobrý deň" pozdravilisme sa s Izi naraz.
,,Ahojte, a ty mi neklam že nemáte priateľky!" pozdravila nás a ukázala na Marcusa.
,,Dobre, dobre, konečne si chcela tak sme tu!" povedal
,,No poďme dovnútra a nestihne vo dverách jak trúby 😂" zasmiala sa a pozvala nas dovnútra.
,, Juchuuu, chalani majú frajerky" zakričala malé hnedovlasé stvorenie.
,, Baby, toto je naša mama Gerd-Anne, toto tu malé strašidlo je naša ségra Emma, a tam na gauči sedí náš otec Kjell-Erik" predstavili nám ich rodinu.
,,Mama, tot..." začal nás Marcus predstavovať
,,Ja som Rebeka a toto je Izabell" skočila som mu do reči.
,,Teší nás" pokračovala Izi
,,Poďte sa somnou hrať, prosííím" prišla k nám Emma
,,Dobre" povedali sme naraz a už nás obe ťahala za ruku do nejakej izby. Na zem porozhadzované rôzne plyšáky, bábiky, a rôzne hračky.,,Poďme si teraz kresliť" povedala po pol hodine.
,,Dobre, len dones farbičky a papiere"povedala som usmiala sa.
,,Už bežím" povedala a vybehla z izby. O asi 5 minút bola naspäť aj s kopou ceruziek, pasteliek, fixiek a papierov.
,,Už som tu" pribehla a skoro sa potkla o koberček.
,, Ták, čo chceš kresliť?" Spýtala som sa jej.
,,Hmm🤔... zvieratká😃" povedala natešene.
,,Dobre, ja ti nakreslim pandu a Beka ti môže jednorožca,ok?" spýtala sa Izi.
,, Súhlasím" povedala som a zasmiala sa
,, Ánooo, a ja nakreslim psíka" povedala Emma a začala kresliť.10 minute later
Ja s Izi už máme dokreslené a pomáhame Emme s kreslením. Po chvíli kreslenia som pocítila na sebe pohľad tak som sa nenápadne poobzerala po izbe. Uvidela som Maca a Tinusa ako sa opierajú o rám dverí a zasnene na nás pozerajú.
,,Izi?" povedala som potichu aby ma nepočuli.
,,Áno? Prečo šepkáš?" povedala tiež potichu.
,,Pozri sa na dvere a pochopíš" zasmiala som sa potichu a pozrela sa na Izi. Ona sa len zasmiala.
,,Rob to čo ja!" Povedala som a postavila sa zo zeme. Podišla sme bližšie k nim a dali si ruky v bok.
,,Chalani? Ste v poriadku" spýtala som sa ich
,,V úplnom" povedali naraz zasnene
,,No určite" zasmiala sa Izi.
,,Mama vás volá na večeru" oznámili nám a my sme sa obzeli za Emmou aby sme jej to povedali. Ale nebolo treba, akonáhle počula slovo "večera" rozbehla sa do kuchyne.
,,Ona je taká, nevšímajte si to" povedal Tinus a už ťahal Izi do kuchyne.
,,No poď" povedal Mac a prehodil si cezomňa ruku.
,,No konečne, čo ste robili že vám to tak dlho trvalo?" Zasmial sa Kjell, keď sme si sadli za stôl
,,Kreslili sme si z Emmou" usmiala som sa naňho. Anne nám dala taniere s večerou a začali sme jesť.
,,Ehhmm, odkiaľ vlastne ste?" spýtala sa po chvíli Anne. Ja som sa pozrela na Izi ktorá nevyzerala na to že chce niečo povedať.
,,Z Osla" odpovedala som a usliala sa.
,,Vy ste sestry?" Spýtal sa Kjell
,,Noo..áno, ale nevlastné" povedala Izi.
,,Ja som adoptovaná" dodala som potichu. Kjell a Anne sa zmetene na mňa pozreli.
,,A čo sa i...jaj, prepáč Rebeka" povedal Kjell.
,,Mama, mi radšej ideme do izby" povedal Marcus, postavil sa a potiahol ma za ruku.
,, Prepáč" povedal keď e vošli do izby a bojal ma.
,,Nič sa nestalo" povedala som a objatie mu opätovala. On ma objal silnejšie.
,,Hej, hej, hej, nezadus ma" zasmiala som sa
,,Ježiš, prepáč" povedal previnilo
,, Nevadí, čo teraz budeme robiť?" Spýtala som sa
,,Čo tak pozrieť si film?" navrhol
,,Dobre" súhlasila som. Ľahla som si na posteľ a čakala kým tam niečo zapne. Dal CDčko do prehrávača a ľahol si ku mne. Po chvíli vybehol na obrazovke krvavý nápis JURASSIC WORLD.(Bola som na 3D v kine a nič iné ma nenapadlo 😂😂)
,,To som už videla" zasmiala som sa a pozrela sa naňho
,,Aj ja, ale druhý krát neuškodí" usmial sa a objal ma. Ja som si hlavu oprela o jeho hruď. Po chvíli som zaspala.MarryEm❤😘
YOU ARE READING
What? Why? [MM SK]
Teen FictionDievča ako každé iné, len s trošku nepríjemnou minulosťou. Ale prítomnosť? Čo bude pre ňu budúcnosťou?