1 Dalis

61 2 7
                                    

Žiuriu kaip bega paskutines mokslu metu dienos. Visi bega is pamoku nesulaukia paskutinio skambucio. Mokytojos atsainiai veda pamokas. Daugiausiai ziurime filmus ar snekames apie gyvenima. As manau jog verta dar truputi pasedeti mokykloje, juk su dauguma vasara net nesusitiksiu. Be abejo man siule Tisha begti prie Luaros ežero ir pasiruosti baigiamajam vakareliui. Taip, "pasiruosti". Prisigerti iki zemes graibymo ir daugiau nieko...

Luna: Ej, skambutis!
Klaidas: Ka?
Luna: Skambutis. Jau viskas vasaros pradzia.
Klaidas: Kaip viskas greit vyksta..
Luna: Susitiksime siandien vakare!
-Ji pamosikavo man savo pirstais ir isbego is kabineto.-

Velnias, mano uzsisvajojimai tokie stiprus.. nieko nespejau padaryt. O i vakareli net nenoriu. Visi per ji tik ir bando isiteikt jog vesciausi i senelio mansarda. Bet del Lunos nueisiu.. juk as ja pakvieciau kartu eiti..

Grizes namo uzsidejau savo futbolo komandos svarka, baltus kedus, balta maikute ir juodus dzinsus. Tikrai nesiruosiu puostis kazkokiam vienkartiniam vakareliui kurio po tiek alaus, viskio ir t.t net neprisiminsiu..

Mama: Klaidai ar gali man padeti virtuveje?
Klaidas: Zinoma, o ka butent?
Mama: Paziurek kad uzvirtu vanduo. Noriu isvirti makaronus.

Mano mama. Kaip visada man ras darbu pries vakareli. Kad galetu pasakyti motiniskas frazes "Grizk iki 9" "Prasau negerk daug" ir jos megstamiausia "Ar sargiuka pasiimei?". Blemba, tai taip gedinga...

Klaidas: Mam, išeinu.

Nespejau isgirst mamos "ATE", ir nulekiau prie sv masinos. Jau 6:50 o 7:00 turiu but pas Luna.. deja bet teks jai manes palaukt. Gi veluot madinga. Pala gal tik merginoms? Nors nesvarbu. Isedau i savo BMW. Dziugu kad Tomas ji nuvale dabar ryski raudona spalva atsispindes visu gatvese.

Luna: Kur taip ilgai?
Klaidas: Viriau makaronus.
Luna: Geras pasiteisinimas. Tikrai orginalus. Bet kita karta sugalvok itikinamesni. -Pamerke ji man aki-
Klaidas: Be abejones!-Padejau ranka ant jos kelio-

Siandien Luna kaip niekad grazi. Ta juoda aptempta suknele, taip graziai isryskina jos klubus ir uzpakaliuka. Ugh.

*Raudonas šviesaforas* aš nuemiau nuo jos kelio ranka, nes tikrai nenoriu jos skaudinti. Zinau, kad as jai patinku bet deja negaliu jai tuo paciu atsakyti.

Staiga ji i mane atsisuko ir uzdejo ant plauku ranka. Susiradusi viena sruoga, akimis ziuredama i mane, eme ja sukti. As atsisukau i ja. Ji pradejo lenktis arciau manes.. ir mes..

NORECIAU KURTI TOLIAU BET NEZINAU AR IDOMU. BUS IR LABAI DIRTY VIETU IR LABAI ROMANTISKU. NU ZODZIU PARASYKIT KA GALVOJAT ;)

VasaraDonde viven las historias. Descúbrelo ahora