Vrei iubire, nu ? Atentie si afectiune , mesaje de "noapte buna" si "buna dimineata" , mangaieri si atingeri , momente de liniste ,stiind ca ai pe cineva alaturi care te sustine, sau momente fierbinti,indraznete ,pur si simplu dragoste, sarutari, un suflet cald,aventuri, plimbari,petreceri, incurajari,o minte ce-ti impartaseste aceleasi idei . Majoritatea sunt pe interes(bani,popularitate) sau doar pentru aspectul fizic ( sex), , iubirea reala si adevarata fiind mai greu de gasit, dar nu imposibila.
Nu vrei sa ramai singur, retras,cu frustari si cu parti lipsa, omul este o fiinta sociala, ar trebui sa ai prieteni. Sau esti prea timid si-ti tii vreo doi pe aproape si iti vine greu sa vorbesti cu persoana pe care o placi.. avand o relatie ti se pare complicat. Nu-ti face griji, timpul le rezolva ,dar daca nu mai ai timp?
Uneori, vrei sa ai ce ai vazut la altii,iti revine instinctul de suprematie, sentimentul de invdie , orgoliu sau fenomenul de turma . Fa ce vrei in limitele legii, oricum societatea te va judeca . Jignirile sunt spuse la tot pasul, ocupand locul multumirilor, laudelor,complimentelor , dar tu,omule,trebuie sa fii puternic si indiferent la auzul lor. Critica este altceva, poate fi constructiva si ajuta in diferite contexte. Unii prefera sa fie laudati, sa auda un ''bravo'' si alte cuvinte de bine ,iar altii vor sa fie criticati,certati ,pentru ca mai tarziu sa dovedeasca ceva,sa arate ca au reusit ,avand un sentiment de triumf.