"Sä väitit että mä olisin turvassa"
"Mistä mä oisin voinu tietää, että ne löytää sut"
"Sitäpaitsi oma vikas ku ite hankit niitä hankaluuksia""Oikeesti välillä musta tuntuu et ihan kuin sä olisit niitten puolella "
"Jos sä nyt mua alat syyttelee nii tää oli tässä"
"Et sä vaan voi vaa lähtee nyt"
"Kerropa sitte joku syy, ja vielä tosi hyvä sellainen"
"Sä oot nyt vaa mukana tässä"
"Just joo sä mitää määräilet, mä lähen jos mä haluun"
"Tää oli nyt tässä"Koko talo kaikuu, kun ovi paiskautuu kiinni pojan rynnätessä huoneesta. Toinen poika jää yksin. Ei vain fyysisesti, vaan myöskin henkisesti. Ainoa ihminen keneen hän on ikinä voinut luottaa, hänetkin poika on saanut vihaamaan itseään.
Poika lysähtää maahan. Kyyneleet virtaavat valtoimenaan hänen poskillaan, eikä hän edes yritä estää niitä. Hän ei tiedä miksi teksi niin. Miksi hän tekisi yhtään mitään? Miksei hän vain luovuttaisi? Näitä ajatuksia hänen päässään likkuu, eikä niihin oikeastaan ole oikeaa vastausta.
Mutta silti, vastoinkäymisistä huolimatta, poika päättää yrittää. Yrittää selvitä maailmasta, jossa kaikki tuntuvat pettureilta.
Mutta nyt, nyt hän ei enää tee sitä virhettä, nyt hän ei luota kehenkään.
Nyt hän taistelee yksin.
---
Juu että semmosta tällä kertaa...
Tuli vaa hirvee hinku julkasta tää...
En kyl tiiä jatkuko tää koskaan, ja varmaan unpublishaan tän vielä joskus
Mutta kiitos ihanasta kannesta akatatti
Inspiraatio by Tarinalintunen
Mut juu, tuskin nähään enää tän kirjan parissa, ainakaan vähään aikaaan...
Mutta jos et oo vielä käyny, niii käyhän äkkiä lukemassa Tappouhkaus!!
YOU ARE READING
You and your lies
Mystery / ThrillerSinä väitit, että minä olisin turvassa. Minä luotin sinuun, luotin todella. Mutta ei, sinä valehtelit minulle ja jätit minut yksin. --- TODELLA hitaat päivitykset @tattixx kiitos ihanasta kannesta!! ❤