Çekimler başlamıştı. Aslında ıslatma sahnesinde Kerem Sayer'in yardımcılarını ıslatmam gerekiyordu. Ama asıl Kerem o kadar tatlı bakıyordu ki muzip bir şekilde onu da ıslattım. O da gülünce doğru bir şey yaptığımı fark ettim. Sahne bitmişti. Sadece düzenlemeler kalmıştı. 1. Bölümümüz hazırdı. Biraz yorgunluk ve macerayla set bitmişti. Set arabasına biniyordu çalışanlar ben kendi arabama binmek için yürüken yanımda birinin olduğunu hissettim. 'Kerem, ne yapıyorsun?' 'Belki bir kahve içmek istersin diye düşündüm.' Hemen atlamamalıyım hem-...'Tabii, çok iyi olur.' Bir kere olsun iç sesimi dinleyemecek miydim ben...
Arabayı sürmeye başladım. Güzel bir kafeye gittik. Bu ikinci dışarı çıkışımızdı. Set çıkışı olduğu için kurt gibi açtım. Menüye bakarak 'Hmm, enfes hamburger yesem ben.' 'Hayır, hamburger yiyemezsin sağlığına dikkat etmelisin.' Beni düşünüyordu. Tebessüm ederek, 'Peki saygıdeğer koçum sizce ne yemeliyim?' 'Tabi ki ton balıklı salata.' O kadar tatlı bir insan ki. Onunla saatlercce hiçbir şey konuşmadan gözlerine bakarak durabilirim. Hala telefon numarasını vermedi ama şaşkın İç sesim susmak nedir bilmiyordu.. Haklıydı da. Tam o sırada sanki aklımı okumuş gibi 'Ya, Hande yanlış anlamazsan numaramı vermek istiyorum. Hani yeniyim ya seninle de iyi anlaşıyorum. Sakıncası yok değil mi?' Ağzında lafı heyecanla eveliyip durdu. 'Tabii olur yardımcı olurum.' Numarasını aldım. İç sesim şu an heyecandan takla atıyordu sanırım.
Salatamı yedikten sonra 'Kalkalım artık yorgunum biraz eve gidip dinleceğim.' 'Olur tabi.' 'Seni bırakabilirim set arabasıyla gitmedin çünkü.' 'Yok gerek yok taksiyle giderim.' Evini öğrenmem lazım işte bin şu arabaya. 'Gel işte Kerem naz yapma.' 'Peki tamam tamam.' Arabaya bindi. Evinin yolunu tarif etti ee geldiğim de 3. kattaki camı göstererek 'Burası benim evim.' Tam o cama bakarken sarışın bir kadın gördüm. Yüzünü tam göremesem de Kerem'in evinde biri vardı ki hani daha yeni gelmişti kimsesi yoktu ben yardımcı olacaktım bu da nereden çıktı böyle? Of be kızım boşuna umutlandırdın kendini. Adam seni dostun olarak görmüş. Kerem benim dostum. Kerem benim dostum. 'Hande..? Handeee- Han..' 'Efendim?' 'İyi misin, daldın gittin.' 'İyiyim iyiyim arkadaşım gözüm daldı sadece' 'Arkadaş?' 'Arkadaş?' 'Friend diyorsun yani?' 'Evvet.' Gözlerimi kocaman açıp çarpık bir gülüşle 'Evet,arkadaşım.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Elma
FanfictionSenaristlerden gizli, hayranların tüm çabalarına rağmen açıklanamayan bir aşk. Kaos ta kendisi. Yakışıklı ve güzel insanlar. Birbirlerini deli gibi severken uzaklar. Sizce aşk mı kazanacak? Handenin ve Keremin ağzından dinleyeceksiniz olayları. Ben...