минийх👉👫👈

774 69 0
                                    

би нүдээ нээн дэшээ харвал цагаан тааз намайг угтлаа .энэ бол түүний ажлын өрөө. би хөдөлхийг хүссэн ч өчигдөрийн хийсэн зүйлээс болж миний бие хөдөлж чадахгүй байв .би түүнийг үзэн ядаж байна .муу мангас миний нулмис өөрийн эрхгүй асгарч эхэллээ .гэтэл хаалга онгойн нэг хүн миний өмнө ирлээ .энэ мэдээж жексон.
жексон:өчигдэр сайхан байсан шүү хонгор минь
би:намайг хүчиндчээд сайхан бсан байх л даа муу алгуус
жексон:хөөе хөөе жоохон тайван бай *ёжтой инээх*энэ дөнгөж эхэлж бна
юу дөнгөж эхэлж бна гэдэг чинь юу гэсэн үг вээ муу балиар амьтан минь
би:юугаа яриад бйгаа юм
жексон:чи бол минийх байхаар заягдасан танай ээж миний аавын толгойг эргүүлж ээжийг минь хөөж явуулсан тэр үеээс л чи минийх гэдгийг би мэдэрсэнш
8н жилийн өмнө:
жексоны талаас
хару:ахаа хоёулаа тоглий тэхүү * хошуугаа унжуулах*
би:юун тоглох чи явж хичээлээ хий би чам шиг хүнтэй ойртохыг ч хүсэхгүй байна .
хару:ээлдээ ахаа
би:зайлаач дээ
хару:би з зүгээр л т тан тай тог тоглохыг л хүссэн шдээ *чанга уйлах  *
би:заза би чамтай тоглоёо
хару уйлахаа болин миний өөдөөс инээмсэглэн зогсоно .
хару:тэгвэл айл гэрдэж тоглий
би:заза
би түүнд нэг жижигхэн майхан барьж өгөн түүнийг оруулан өөрөө дараан орлоо
хару:ахаа май цай уу гээд надад тоглоомон аягаа өглөө
би уусан мэт жүжэглэн уулаа
би:одоо орой болж  байга юм чинь унтах хэрэгтэй гээд гарах гэтэл хару:ахаа энэд унтанаа гэртээ унтаа гээд унав .түүнийг жоохон зовоомоор санагдан түүний хоёр өвдгөн дээр нь толгойгоо тавин унтлаа .
хару:ахаа би таньд дуу дуулаад өгөх үү гээд миний
хариуг сонсоогүй байж дуулж эхэллээ.гэвч гайхалтай нь түүний хоолой үнэхээр ялдам энхрий зөөлөн юм яг л ээж шиг минь түүний өвөр дээр толгойгоо тавин түүний намуухан дууг сонссоор унтаад өгжээ.
би нүүдээ нээн цаг харлаа11:39 болж байна .би ээжийгээ явснаас хойш бүтэн нойртой хонож байгагүй гэтэл би бүүр11цаг хүртэл унтчихаж .гэж бодон хэвтэн гэнэт нэг хүний өвдөг дээр байгаа гаа мэдэн дэээшээ харвал хару босоо чиглэлээр угтсан байхыг хараад би түүнийг өргөн орон дээр нь хэвтүүллээ .тэр өдрөөс хойш дандаа харутай орой нь тоглож дандаа цуг унтдаг болсон.хару үнэхээр гайхалтай түүнтэй цуг унтахад өдөр болгон нойроо авж чаддаг билээ.яг л биенээс нь нойрсуулах эм ялгардаг юм шиг .түүнтэй улам дотносон түүнтэй өдөр юу болсон гээд бүгдийг л нэг мэдэхэд түүнд ярьсан байдаг билээ.яг л миний ээж шиг ээжийн маань надад явуулсан тэнгэрийн сахиус гэлтээ .тэр нэгэн муухай өдөр түүний ээж нас барсан надад энэ сайхан байгаа ч түүнд бол хэзээ ч тийм биш.ядаж л ээж минь над дээр сардаа нэг удаа ирж уулздаг аав маань ч энд байна харин харуд хэн ч байхгүй гэхлээр яагаад ч юм надад хэцүү байгаад байх юм  .
аав:харуг яая гэж бодож бна .түүнийг хөөх хэрэгтэй байх
би:үгүй ээ би түүнийг өөрийн эмэгтэйгээ болгомоор бна
аав:чи солиороо юу яаж тэр охиныг .наад талаар бодсон ч тэр чамаас5насаар дүү
би:та түүнийг гадаад руу явуул .тэгвэл таны тэр хүсээд байгаа суудал дээр чинь сууя аав:үнэхээр гэж үү
би:хэлсэн үгнээсээ буцдаг нь би биш .
аав:*утсаар ярих  *яг одоо надад фарис явах тасалбар нэгийг захиал *утсаа таслах
би гаран явж хару дээр очлоо тэр өвдгөө тэврэн уйлан сууна.уйлснаас болоод нүд нь аймшигтай хавджээ .
би түүний урд ирж суугаад мөрнөөс нь барин толгойг нь өөрийнхөө чээж рүү налууллаа тэр миний бэлхүүсээр гараа оруулан чанга тэврэн нүүрээ энгэрт минь наан уйллаа.би түүнийг аргадан үсийг нь илэн:хару би чамд сайн юм шиг байга гэхдээ чи хүүхэд болхоор ойлгохгүй байх гээд түүнлүү хархад тэр унтаад өгсөн байлаа .би түүнийг өргөн орон дээр тавиад өөрөө түүний хажуугаар орон чанга тэврэлээ .
өглөөний цэнгэг агаараар амьсгалан сэрэхэд миний хажууд хару алга байлаа .хэдий гадаа цэлмэг байсан ч хару байхгүй байсан учир миний сэтгэл дотор аадар орж буй мэт харанхуй оргин
би анх удаа энэ өглөө нүдээ нээсэн дээ харамсаж бна .яагаад гэвэл нүдээ нээх болгондоо түүний царайг хардаг учир тэр байх .би хару энэ гэрт байхгүй болхоор гэр эзэнгүй санагдана .аав өдөр болгон шинэ хүүхэн авчирна .би харуг явснаас хойш хоолоо ч идэхгүй ямар ч амьдралгүй юм шиг санагдана.түүний дүрс энэ тэнд гарж ирэн инээх нь намайг галзууруулах шахна .
хару:ахаа энийг хардаа
хару:ахаа тэр үнэхээр инээдтэй юм аа хэхэ
хару:ахаа хоёулаа тоглий
хару:ахаа та хамгийн шилдэг нь
гэх мэтээр хару гарж ирж байгаа нь намайг галзууруулж байлаа .би орой болгон хар дарж зүүлэлж сэрдэг болсон нойрны эм хэдийг уугаад ч зүгээр болохгүй байлаа .би нэг өдөр өөрийн хувийн сэтгэл зүйч найз дээрээ очон энэ тухай ярилцсан.түүнийг сэүн гэдэг.
солонгосын 1д байдаг сэтгэл зүйч юм .
сэүн:тэгэхлээр чамд нэг төрлийн сэтгэцийн өвчин байна.энэ нь ихэвчлэн хайртай хүмүүсэд чинь халтай өвчин.уураа барьж чаддаггүйгээс болон сэтгэл санаа чинь тогторгүй болж хүнийг зовоох сонирхол чинь нэмэгдэх болон  энэ өвчнийг чи л эдгээж чадна .
гэсэн би харуг зовоомооргүй байвч түүнийг бас явуулмааргүй байна.
одоо үед:
жексоны талаас
хару намайг үзэн ядаж байна яаж ч үзэн ядахгүй байх билээ гэж бодон өөрийгөө баахан хараан зогсоно.
би:явацгаая
хару:хаашаа
би:гэрлүүгээ гээд
түүнийг өргөлөө

тэр нэг доор байгаа хөөрхөн одыг дараарай .

миний ах Where stories live. Discover now