ARKADAŞLAR HİKAYEMİZ DEVAM EDİYOR.....😍😍😍😋😋🙌🙋🙋🙌🙌😍😍😍😋😋😋😋😋😳😳😳
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM....
😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😖😜😜😜😜😜😍😍😍😍😳😳😳😳😳😍😍😍😍😍😜😜😜😜😳😳😳😳😳😳😳😍😍😍😍😍😝😝😝😝😜😜😜😜😵😵😵😵😳Meral ne yapacaktı?
Nasıl kurtulacaktı bu cesetten?
Düşünüyordu ama....... Bir çıkış yolu yoktu!
Annesi ölmeden önce hep ona aklının olması önemli değildir önemli olan var olan aklını iyi şeylere ve zor zamanlara kullanmaktır derdi .
Meral hep annesinin bu sözlerine aldırış etmez onu kafaya takmazdı. Ama şimdi anlıyordu annesinin söylediklerini yada şimdi anlıyordu anne sözünün ne kadar kıymetli olduğunu.
Hemen ceseti aldı. Onu saklamalıydı.
Hemen ceseti aldı bulunduğu binanın deposuna doğru sürüklemeye başladı. Ceset çok ağırdı.
Bir kadın cesetiydi.
Daha doğrusu parça parça olan bir kadın cesetiydi.
Meral sonunda depoya ulaştı. Hemen depoyu açmaya başladı. Tüm kilitler açılmıştı ama son bir kilit açılmıyordu. Hemen yukarıya koştu. Belki bina sakinleri kiliti bir yere saklamış olabilirlerdi. O anda bir erkeğe çarptı. Uzun boylu yeşil gözlü birazda sıska olan bu adam (yakışıklı)
Hemen
-pardon!!!! Bir şey oldumu?
-yokk!! Önemli değil şeyy!! Siz bu binadamı oturuyorsunuz?
-evet ben bu binanın 3. Katında oturuyorum.siz??!!??
-ben bir komşuya ziyarete geldim ama arkadaşımın depoda bir eşyası varmış kendisi hamile olduğu için o eşyayı almaya ben indim.
-Binamızda hemile bir kadın olduğunu bilmiyordum. Bende yeni taşındığım için komşular hakkında pek bir bilgim yok.
-acaba deponun kilidi sizdemi? Yani son kilidi açamıyorumda....
-anahtar bina yöneticisinde.Onuda bu zamanlarda burda bulamassın. Çok çocuksu bir kalbi vardır onun. Neyse! Başka!!!!!!!
Hıı!!! Yöneticinin karısında vardır . yani karısına emanet etmiş olabilir.
-yardım ettiğinz için çok teşekkür ederim.
-rica etsem telefon numaranızı alabilirmiyim?
-niye?
-hani komşuyuz yaa!!
-tabi 0578 567 23 65
-tamam sağolun.
-bir şey değil.
Meral depoya yöneldi ve o tarafa doğru yürümeye başladı.YORUMLARI BEKLİYORUM!!!!😍😍😍😍😍😒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEĞİN TANRIÇASI
Science FictionYıllar boyunca efsane olarak tanıdığın tanrıların gerçek olduğunu öğrensen? yada bu tanrıçalardan birinin çok yakın bir arkadaşın olduğunu öğrensen? ne yaparsın? meralin yaptığını meralin acılı,üzüntülü hayatına hoşgeldiniz....