Takže kde začať? Volám sa Sadie a mám 16 rokov. Bývam v Nemecku. Moja mama sa volá Marie bola aj mesiac v Amerike a Otec nás opustil keď som mala 1 rok. Popravde, ani si poriadne nepamätám ako otec vyzeral. Mama tvrdí že som veľmi drzá ale ja si to nemyslím som len úprimná nič viac neviem čo je na tom také hrozné. V mojej škole nemám síce veľa kamarátov ale mám tam jednu úplne najlepšiu priateľku s ktorou sa poznáme už od škôlky, volá sa Anne. Raz keď sme s Anne išli do školy zrazu po nás Charlie hodil paradajku. Charlie je šikanátor ktorý mňa s Anne šikanuje už od 1 triedy. Mňa vždy volal aj volá mrkva pretože mám rišavé vlasy a Anne volá židovka pretože jej prastarká bola židovka. Ale my s Anne sme si na neho už zvykli takže tak. Keď sme mi s Anne boli v 1 ročníku on bol v 3 ročníku ale teraz chodí do 9 triedy s nami lebo dvakrát po sebe prepadol. Charlie má ďalších dvoch najlepších kamarátov Maxa a Steva. Tiež nás šikanujú pretože si nechcú pokaziť povesť. Max je veľmi drzý a robí sa veľkým pánom a tiež prepadol takže žiadna sláva. Steve je zas v skutočnosti celkom fajn chalan a je ešte k tomu bifľoš ale tiež prepadol ale len kôli Charliemu inak by sa mu darilo veľmi dobre a mal by samé jednotky. Keď po nás Charlie hodil paradajku dostala som nervy a zakričala som:Ty parchant veď počaj!!! A chcela som sa za ním rozbehnúť ale Anne ma chytila za ruku a povedala:nie počkaj! Ale ja som sa jej vytrhla z rúk a začala za ním bežať. Bežala som rýchlo ako som len mohla. Keď konečne bola za ním potkla som sa o kameň a strčila ho. Spadol do jazera začala som sa smiať ale Charlie sa nevynáral a hneď mi úsmev opadol z tváre. Začala som kričať:Charlie? Charlie!!! Neozýval sa a tak som sa rýchlo rozbehla za Maxom, Stevom a Anne. Keď som za nimi konečne dobehla vykríkla som:Pomoc pomoc!!!
Anne:čo sa deje čo sa stalo?!
Ja:Nechtiac som sa pri jazere potkla o kameň a stála som za Charliem a tým ako som spadla a strčila Charlieho do vody a nevynáral sa tak som rýchlo bežala za vami! Samozrejme že tý dvaja idioti (Max a Steve) sa nevyhli komentára.
Max a Steve:Tebe preskočilo ty mrkva?! A rozbehli sa za Charliem. Ja som ich odignorovala a aj s Anne sme sa za nimi rozbehli. Vdiaľke sme zahliadli Charlieho ako sa topý.
Ja:čo to robí?
Max:a čo si slepá?! On nevie plávať! Topý sa ty magorka a je to tvoja chyba!
Ja:bola to nehoda! Nemôžem za to že tam bol ten hlúpy kameň!!!!
POMOC POMOC!!! ozval sa v diaľke krik.Samozrejme to kričal Charlie.
Ahojte toto je prvá kapitola z mojej novej fanfikce dúfam že sa vám to páčilo a budete chcieť ďalšiu kapitolu :) čo myslite zachránia Charlieho? Inak mám nový podpis od teraz sa budem podpisovať takto (BEV :D) tak ďakujem za prečítanie ^^
BEV:D
YOU ARE READING
MY TWO BOYS
FanfictionJe to o dievčati z Nemecka menom Sadie ktorá sa z mamou presťahuje kôli jej práci. Presťahujú sa do malého mesta Fellising. Tam spozná dvoch chlapcov do ktorých sa zamiluje.