5.Zoznámenie

33 0 0
                                    

A tak potom keď konečne skončili všetky hodiny a skončila škola rýchlo všetci vybehli s triedy ale ja som si ešte balila knihy a Wewa mi furt vravela:no taaak pohni si!

Ja:hneď hneď vydrž 

Wewa:fajn fajn ale rýchlo chcem ťa už zoznámiť zo Sofiou.

Ja:okey okey klid. 

Keď som sa konečne pobalila a vyšli sme triedy čakala tam už tá Sofia. Mala čierne vlasy a silno hnedé oči.

Wewa:takže Sofi toto je Sadie, Sadie toto je Sofia.

Sofia:rada ťa spoznávam Wewa vravela že si super tak dúfam že sa staneme dobrými kamarátkami.

Ja:zradosťou :D a usmiala som sa. 

Sofia:vraj si tiež s Europy?

Ja:ano som, som z Nemecka a ty si vraj z Maďarska 

Sofia:ano to som. 

Wewa:girls? Máte dneska čas? 

Sofia:ja áno a čo ty Sadie? 

Ja:ja mám čas a mohla by som vás niekedy predstaviť mojej mame? Bude rada keď uvidí že som si tu tak rýchlo našla kamarátky.

Wewa:jasné so mnou môžeš počítať.

Sofia:so mnou tiež. 

Wewa:okey takže keďže dnes máme všetky tri volno môžme sa stretnúť na námestí napr o 4:30pm čo vi na to?

Sofia:tak fajn prídem

Ja:okey akurát neviem kde je to námestie takžd ma tam musí mama odviesť ona sa tu vizná určite vie aj kde je to námestie.

Wewa:okey takže dnes o 4:30pm na námestí okey ja už musím budú sa pýtať kde som bola tak dlho.

Sofia ja tiež už musím ísť.

Ja:okey tak ahojte zatiaľ 

Wewa a Sofia:Ahoj 

A išli domov. Chcela som ísť aj ja ale spomenula som si na to že som si v triede zabudla peračník. Tak som pre ňho ešte zbehla do triedy keď som vošla do triedy div sa svetu ale bol tam Nicholas.

Ja:Čo tu ešte robíš? Veď všetci už išli domov.

Nicholas:hmmm...to by som sa mohol spýtať aj ja teba 

Ja:zabudla som si tu peračník a prišla som si pre ňho. 

Zhabla som peračník a povedala som:Ok tak ja idem maj sa... A keď som sa chystala odísť s triedy povedal mi toto:Sadie vieš chcel by som sa ti len ospravedlniť za to že som ti natáral také hlúposti proste som na teba chcel len zapôsobiť nič viac. Takže ak by si chcela mohli by sme začať zase od znova čo ty na to?

Páni týmito slovami ma fakt prekvapil a nemohla som odolať takže som povedala toto:hmmm...lákavá nabýtka fajn prímam tvoje ospravedlnenie a ok môžme začať zase od znova.

Nicholas:fajn takže ehm ehm... Ja som Nicholas Hamilton a dúfam že budeme dobrými kamarátmi.

Uchechtla som sa a povedala som:ja som Sadie Sink a tiež dúfam že budeme dobrými kamarátmi. 

A začala som sa smiať potom sa začal smiať aj Nicholas.

Ja:páni nevedela som že si taký vtipný myslela som si že si taký ten namyslený hošan ktorý zbalí každú na ktorú sa pozrie.

Nicholas:no vidíš ja som ti vravel že ťa ešte prekvapím

Uchechtla som sa a kukla na hodiny.

Ja:Panebože veď zachvíľu sú 4 hodiny a ja sa mám o 4:30 stretnúť s Wewou a Sofiou a musím ísť ešte domov povedať mame že nech ma odvezie na námestie lebo ja sa tu vôbec neviznám.

Nicholas:hmmm... A čo keby som ťa na to námestie odprevadil ja? Narodil som sa tu takže neboj somnou sa nestratíš. 

Ja:počkaj...to by si fakt urobil?

Nicholas:np jasné že hej maličkosť a ak chceš môžeš mi dať tvoje číslo a keď budeš chcieť zavoláš mi a ja ťa odprevadím domov.

Ja:OMG! Ďakujeeem 

Nicholas:tak ideme na to námestie?

Ja:jasné poďme


Ahooj tu je sľúbená 5 kapitola dufam že sa vám páčila. A inak chcem o tých postavách napísať aj info. O ako prvej napíšem info. O Sadie a vyberte prosím o akej ďalšej  postave z *MY TWO BOYS* by ste chceli info. Samozrejme kapitoli by mali vychádzať pravidelne a niekedy medzi to info o nejakej postave. S inak čo myslíte čo na to že Sadie odprevádza Nick povedia Sofia a Wewa? Ďakujem za prečítanie :).

                                            BEV:D

MY TWO BOYSWhere stories live. Discover now