Prolog

39 3 0
                                    

"Menyesalnya aku tak dengar cakap hyung² dan dongsaeng aku,kalau aku dengar cakap dorang,semuanya takkan jadi macamni"bisik Taehyung kesal di dalam hatinya..Dia menyesali tindakannya membuka aplikasi "mobile legend" itu..Sebelum Taehyung membuka aplikasi itu,Jhope hyung telah melarangnya membuka aplikasi tersebut..Bagi Taehyung,tidak salah sekiranya dia ingin mencuba sesuatu yang baharu..Apabila Jhope hyung dan hyung² serta dongsaeng nya tiada di situ,Taehyung segera membuka aplikasi tersebut..Dia merasakan seperti sesuatu cahaya telah menariknya ke dalam aplikasi itu..

Kini,dia sudah genap 6 bulan Taehyung hilang daripada pandangan "member" mereka..Mereka tidak sedikitpun menyedari bahawa Taehyung telah di tarik masuk ke dalam permainan video "mobile legend" itu..

"Jhope hyung jebal..Dowa jusaeyo hyung"rintih Taehyung kesal..Dia mengetahui bahawa nyawanya sedang dipertaruhkan di dalam permainan itu..Dia menyedari jika dia masih berlama-lama di dalam permainan video itu,dia sememangnya menempah risiko untuk berperang lagi..Taehyung tidak mahu perkara itu berlaku lagi..Dia mahu berjumpa dengan "members" nya terutama sekali jhope hyung..Dia ingin memohon maaf kepada jhope hyung kerana melanggar perintahnya..

Mobile LegendWhere stories live. Discover now