Misschien morgen-maastricht.

344 15 3
                                    

Julia:

1. De kaft: Ik vind het een saaie kaft, het is een plaatje zonder tekst.

2. De beschrijving: Geen beschrijving van het boek, alleen dat het een fanfiction is.

3. Spelling/grammatica: Soms kleine foutjes, maar dat is bij iedereen zo.

4. De verhaallijn: Het is een goed idee, alleen alles is een beetje onduidelijk, misschien kan je het wat verduidelijken.

5. Begin en/of eind: Eerst een beetje een saai begin, wordt later spannender.

6. Opmerkingen: Als je geen flikken maastricht kijkt, snap je het denk ik niet zo goed. Ik kijk zelf wel flikken maastricht.

7. Cijfer: 7,5.

Kim:

1. De kaft: Je ziet meteen dat het een Flikken Maastricht fanfiction is, maar er staat geen tekst op.

2. De beschrijving: Er staat niet duidelijk in de beschrijving waar het over gaat.

3. Spelling/grammatica: Soms wat kleine foutjes, maar ook jij bent dyslect, dus daar kan je niet zo veel aan doen.

4. De verhaallijn: Goed verhaal! Het is nu nog niet heel duidelijk, maar ik denk dat dat juist de bedoeling is, om de spanning er in te houden.

5. Begin en/of eind: In het begin snapte ik niet wie Suus was, maar dat werd al snel duidelijk.

6. Opmerkingen: Je moet wel ooit een keer Flikken Maastricht gezien hebben, want anders begrijp je het niet. Het is wel leuk dat je (bijna) elke dag update, want dan hoef je niet zo lang te wachten op een nieuw stukje.

7. Cijfer: 8,3

More reads pleaseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu