part15

44 4 0
                                    

koja bayad beram-rozbeh bemani

اين آهنگ غمگين هستش ولي بسيار زيبا كه با پيانو خونده شده و قسمتي از اين آهنگ هم توي فيلم لاتاري گذاشته شده..

killing me softly-Roberta flack

خب اين آهنگ جديد نيست ولي متن زيبا و همچنين ريتمه آرومي داره و اينكه حتي ميشه با اين آهنگ خوابيد اگه آهنگ هاي قرن بيستم رو گوش داده باشيد سبك كلاسيك،ميتونين تصور كنين كه چقدر ميتونه خوب باشه(البته نه همه ي آهنگاشون)

familiar-liam payne ft J balvin

اين آهنگ انگليسي اسپانيايي فكر ميكنم بايد باشه و خيلي آهنگ پر انرژي هست و ريتمه 6/8 داره و پيشنهاد ميشه البته جديد هستش و ظرتون رو راجبش بگيد اگه گوش دادين تا به حال..

vatican-justin bieber

ميشه گفت اين آهنگ بسيار سبك خاصي داره و لذت بخش هم
هست آهنگ هيجاني نيست و pop هست سبكش..

kiss in the rain(piano demo)-tony dark eyes & chela

اين آهنگ انقدر آرامش داره و عاشقانه هستش و همونطور كه نوشتم سازه back ground اش پيانو عه و اينكه از گوش دادنش خسته نميشين..

wohin willst du-Gestortaber geili ft.lea

اين آهنگ به زبان آلماني هستش و ريتمه شاد و پر انرژي داره و كلا آلماني زبان قشنگيه پس حتي اگر نميفهميد كه چي ميگه با ريتم و لحجه ي زيباشون مي تونين بهش يه فرصت بدين

bad things-machine gun kelly&camellia cabello

اين آهنگ رپ داره و سبكش پاپ راك هستش و معني زيبايي داره و جزظ مورد علاقه هامه..

white flag-dido

اين آهنگ ريتمه آهنگ هاي قديمي رو داره و آرامش دهنده است و ريتمه ملايمي داره..

shout out to my ex-little mix

آهنگه باحال و ريتميكي هست و براي رقص هم مناسبه..

dahani jeride az faryad-shahin najafi

راستش من طرفدار ايشون نيستم و تا به حال نشنيده بودم آهنگ هاش رو ولي اين رو جايي شنيدم و خوشم اومد سازه back ground  اش گيتاره و پيشنهاد ميشه..اگه باز شنيدم ازش خوب بود ميزارم..

swap it out-justin bieber

اين آهنگ توي آلبوم jurnal جاستين عه و اگه track هاي اين آلبوم رو گوش داده باشين از سبك متفاوتش متوجه ميشين من خودم اين آلبوم رو دوست دارم اين آهنگ هم سبك R&B فك كنم باشه و زيباست..

The End🏁❤️

Coffe MusicWhere stories live. Discover now