Část 5

260 21 3
                                    

Celý den jsem strávila u Undertakera. Byl to den plný relaxu. Zábava, klid a to nejlepší, žádný otravný komorník. Jenže k mé smůle jsem se na panství musela vrátit. Ač nerada, prostě jsem musela. Jakmile jsem vešla zpět do mého honosného sídla vyřítil se na mě Jack. "Kde jste byla hraběnko? Hledal jsem Vás všude!! Co to máte na sobě?" Lavina otázek hned co přijdu.. Jak očekávané.. "Jacku, uklidni se. Byla jsem um.. pouze na procházce na zahradě." Jack si mě začal přeměřovat pohledem. "Pouhá procházka v dešti oblečená jako bezdomovec." Odsekl mi. "Jacku, nemáš právo spochybňovat mé činny. Teď mi jdi uvařit čaj a pak už mi nechoď na oči." Jack se přede mnou poklonil a po té rychle odešel. 'Já se z něho zblázním..' pomyslela jsem si když jsem si sedla na pohovku nedaleko krbu. Jack zachvíli přiběhl zpět s čajem v ruce. Opatrně ho položil na stůl přede mnou a po té co nejrychleji odešel. Opravdu jsem neměla náladu k hádání. Jediné co jsem požadovala byl klid.

Jenže to jsem netušila co se Jackovi honí hlavou...

[Pohled Jacka] 

Nemůžu uvěřit o co se musím starat! "Nelez mi na oči?!" Kdyby jen věděla s kým má tu čest hned by utichla. Jenže říct jí to by mě připravilo o spoustu zábavy. Jediný kdo mi kazí plány je ten zpropadený hrobař. Musí zrovna on plést hraběnce hlavu?! Ona si prostě nemohla najít normálního smrtelníka. Ona potřebovala smrtku. Jak skvělé. Občas ani nevím zda mi za toto vše její duše stojí... Nechat ji jinému démonovi by ovšem byla až moc velká škoda. 

Frustrovaně jsem si sednul na postel ve svém pokoji. Netušil jsem co mám dělat. O tuto rodinu jsem se staral již nějaká staletí ale skutečně si nevzpomínám na někoho jako je má dosavadní hraběnka. 'Pro zatím s ní musím vytvořit kontrakt. Co nejrychleji.' Její duše sice nebyla nic extra ale taky to nebylo nic hrozného. Dokud budu mít potravu tak to zvládnu.

Teda to jsem si alespoň myslel. Dny se začali kupit a má hraběnka stále více a více milovala Undertakera. Již kolikrát jsem ji viděl vykrádat se z jejího přepychového pokoje jen aby mohla opět aspoň na pár minutek vidět tu odpornou šedovlasou smrtku. Jen on mi krátil čas k její duši. Tolikrát jsem se milé hraběnky chtěl zeptat zda by neměla chvíli času, že mě něco hluboce trízní ale ovšem ona opáčila s tím že si promluvíme jindy.

Neuvědomoval jsem si jak nízkou šanci mám k tomu abych s hraběnkou uzavřel kontrakt už jen kvůli tomu že bez mého vědomí (ovšem jako obvykle) hrobař prozradil mé tajemství. Nedalo se přesně určit zda hraběnka často utíkala z panství jen kvůli tomu že se obávala mé "záhadné" otázky či jen potřebovala vidět svého milovaného. Tak či tak mi to mohlo být jedno, jenže nebylo. Chtěl a stále chci mít hraběnku jen a jen pro sebe. Samozřejmě je to spíše kvůli její duši ikdyž její vzhled je taky něco co se u normálního smrtelníka jen tak nevidí. Tak či onak ona bude má. 

Stačí přece jen skoncovat se smrtkou ne? ^^ 

kéžby to bylo tak jednoduché...


---

Gommenasai!! Pro všechny čtenáře T_T Dostala jsem blok na wattpad a teprve až teď byl odvolán. Stále jsem v nemocnici ale budu se snažit vydávat jak často to bude možné!


Under spell of love [Undertaker Black Butler FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat