#3

19 2 0
                                    

Szukanie innych było bardzo trudne ale znalazłam ich przy wyjściu z areny, rozmawiali o tym ze pani dyrektor chce żebym wróciła a ja nie chce wracać do wariatkowa.

[Melanie]-Hejka wam.

[Alisa]-Melanie, dlaczego nie jesteś w swoim pokoju?

[Melanie]-Nudziło mi się, o czym rozmawialiście?

[Lars]-Dyrektorka domu dziecka gdzie przebywałaś dzwoniła i mówiła żebyś wróciła tam.

[Melanie]-Nie wrócę tam, przez tą wredną babę zrobiła ze mnie nieśmiałą dziewczynę i dawała mi głodówkę.

[Lee]-Najlepiej będzie jeżeli nie wróci do tamtego miejsca.

[Leo]-Zgadzam się z Lee, Melanie powinna z nami zostać dopóki ktoś nie wygra a potem nie wiadomo czy będą kolejne walki.

[Melanie]-Które to jest już?

[Alisa]-7, ponieważ dwa miesiące temu mieliśmy trochę wolnego i w tym miesiącu zaczęła się kolejna.

[Melanie]-I tak nie zmienię decyzji o odejściu.

Po chwili usłyszeliśmy że niedługo zaczyna się walka, nie poszłam na arenę ponieważ musiałam coś najpierw zjeść bo nie pójdę bić się z pustym żołądkiem. Uszykowałam sobie jedzenie ale ktoś musiał mi przeszkodzić i tą osobą był Bob.

[Bob]-Zabrałaś mi jedzenie.

[Melanie]-Przepraszam, nie wiedziałam że to twoje. Jestem głodna i wzięłam to co wpadło mi do oczu.

[Bob]-Nic się nie stało, właśnie dlaczego stałaś się głodna na tyle jedzenia?

[Melanie]-Dyrektorka z domu dziecka dawała mi głodówkę.

[Bob]-To czemu jest dyrektorką?

[Melanie]-Nie wiem.

Kiedy zjadłam to usłyszałam na głośnikach że zaczyna się powoli walka więc poszłam tam i zobaczyłam jak Asuka walczy z Christine. Patrzyłam z uwagą dopóki nie poczułam jak ktoś przykłada mi coś śmierdzącego do twarzy i poczułam ze odpływam.

 Patrzyłam z uwagą dopóki nie poczułam jak ktoś przykłada mi coś śmierdzącego do twarzy i poczułam ze odpływam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

{Perspektywa Leo}

Przygotowywałam się na walkę z Yoshimitsu która miała się odbyć za półgodziny więc szykowałam się ale ktoś mi przerwał a tą osobą była Alisa która wparowała do naszego pokoju załamana czymś.

[Leo]-Co się stało Alisa?

[Alisa]-Nie widziałaś Melanie?

[Leo]-Niezbyt, mówiła że idzie coś zjeść przed pójściem na arenę.

[Alisa]-Nie ma jej, spytałam się nawet Bob czy ją nie widział a on powiedział że niedawno.

[Leo]-Pójdę ją znaleźć z wami.

Fight With The Best [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz