Ma gandesc sa ies prin oras, imi iau castile, telefonul,banii, cheile , nu cred ca am uitat ceva...
Eu:Mamaaaaa!
Mama:Da, ce s.a intamplat!?
Eu:Ies la alergat!
Mama:Of, scumpo, mai speriat.Nu puteam sa ii spun ca ies in oras,mar fi rugat sa cumpar cecva, stiti cum sunt mamele....
Imi bag castile in urechi si merg logic ca merg, doar nu zbor.
Ajung in centru ma plimb si stand cu ochii in telefon logic ca ma cam doare in ce nu am de restul lumii, de o data ma impiedic,cum fac mereu, off, as vrea sa mor cateodata, dar nu am eu norocul asta. Bineinteles ca incep sa rad de propia prostie, dar:
??:Esti bine?
Eu:Da, cred,mi se intampla des. Spun eu fara niciun stres si putin razand.
Acel tip imi intinde mana si ma ajuta sa ma ridic. Imi ridic privirea si ma opresc din zambit , ba chiar putin dezgustata, daca as putea spune. In fata mea statea Andrei Selaru zis si Selly aka Selaru, marele "Rege" al youtube.ului, imi trag mana din mana lui si plec, sunt cam proasta, stiu, dar macar eu nu sunt ingamfata sau mai stiu eu ce!
Omul nu mi.a facut nimic, dar are fata de prost si suntem de 2 ani in acelasi liceu, dar bineinteles ca nici macar o provire nu imi aruca adica, probabil pentru el nici nu exist.Ma duc acasa sa ma arunc cu fata in perna si sa ma gandesc la lucruri "mistice" ca sfarsitul lumii sau sa iau 10 la mate, pentru ca am numai 9 pe linie si nu e normal pentru ca e asa din a 5-a numai 9, ce pana mea(ca sa nu ziceti ca nu am cualitia pentru familie)
Yeyyyyyy am ajuns, deci am ce imi trebuie, si pat si perna.
A da, sa ii spun mamei!Eu:Mamiiiiiiiiiiii!
Mama:Da!
Eu:Vreau sa ma duc la meditqtie la mate, intereseazate si tu de o profa sau un prof!
Mama:Dar mai sunt 2 luni si se termina...
Eu:Nu ma intereseaza, vreau sa am si eu macar un 10.
Mama:Bine...
Eu:Deți țe ziți?
Mama:Ma intersez, dar nu te mai prosti!
Eu:Bine, spun eu dandumi ochii peste cap.
Acum da duc in camera mea sa imi bag fata in perna.
CITEȘTI
Cealaltă Parte A Lui Selly
FanfictionNu dau descriere pentru ca Descriere=un mod suptil de a spune/da spoiler