Amy POV
Ma ärkasin ülesse, vaatasin ringi. Ma ei suudelnud Harryt päriselt? Kas see oli ainult imeline uni? Ma vaatasin oma valge kapi suunas, selle peal olid oranzid tulbid. Ei, see ei olnud uni. Ma tõusin ülesse ja läksin vannituppa. Tegin endale soengu ja panin riidesse. Tegin tavalise meigi ja läksin seejärel kööki. Me läheme kahe päeva pärast ära. Peaks homme pakkima hakkama. Ma läksin Jessi tuppa. Äratasin ta ülesse. Ta oigas, ta küsis mult:''Kas meil peavalu rohtu on? Ma jõin eile ilmselt liiga palju mojitosid. Aga meil oli Louisiga nii lõbus. Tead, ta suudles mind eile, vaaterattal. Me olime enne klubi kohtingul ja ta suudles mind.'' Ta naeratas. Ma ütlesin talle:''Me käisime Harryga kohtingul eile ja ta suudles mind. Sa räägid mulle pärast detailid oma kohtingust aga kõige pealt lähed sa dušši alla. Ma teen sulle kohvi ja otsin peavalu rohu välja. Täna tuleb lazy day!'' Ta naeris ja kobis vannituppa. Mul olid seljas dressipüksid, lotakas särk ja soenguks oli messy bun. Ma tegin talle ühe kohvi ja panin peavalu tableti ja klaasi vett lauale. Ma hakkasin muffineid tegema. Kui need olid valmis ilmus Jess kohale. Tal olid jalas roosad dressipüksid, seljas lotakas särk, messy bun ja kampsun veel peal. Ta naeratas õrnalt ja lohistas ennast lauani. Ta jõi kõige pealt peavalu rohu koos veega ära ja siis oma kohvi ära. Peale seda, läksime me elutuppa, ''meil tuleb täna Disney maraton,'' lausus Jess. Ma noogutasin ja asetasin muffinid minu ja Jessi vahele lauale, meil kummagil oli veel kuum šokolaad. Hakkasime pihta.
*10 tunni pärast*
Me olime kõik Disney filmid mis meil õnnestus leida korterist ja netflixist ära vaadanud. Kell on juba 1 öösel. Läheme mõlemad magama. Ma käin veel dušši all ja jään siis magama.
A/M
Mega lühike, ma tean aga mul pole siin wifit ja ma ei saa eriti hästi telefonis kirjutada. Uus osa siis, kui saan kuskil normaalselt internetis olla.
YOU ARE READING
Dreams(1D fanfiction, Eesti keeles)
FanfictionSee raamat räägib kahest tüdrukust, Amyst ja Jessicast. Nende unistus läheb täide. 1D fanfiction.