Evet herkes içindeki gerçek kimliğini arar. Bende bu arayışa çıktım. Gerçek kimliğinizi bulmalı ve ona sahip çıkmalısınız. Ben şarkıcı olmayı ; şarkı söylemeyi çok sevdiğim ve müziği gerçekten çok sevdiğim için istiyorum. Bazen durduk yere şarkılar söylüyorum. Kendimi iyi hissediyorum. Şarkıcı olmak benim hayalim sadece ün şöhret değil ! Bir işi seviyorsanız yapın . Para için değil. Ama şarkıcı olursam ailemi , yakınlarımı ve dostlarımı kaybederim diye düşünüyorum. Küçüklüğümden beri şunu kendime ve arkadaşlarıma söylüyorum '' Müzik Hayattır. '' Kimse sınıftaki hiç kimse müziğin ne olduğunu ve değerini bilmiyor. Ben sınıfta bazen uzun molada şarkı söylüyordum. Bazı arkadaşlarım sesimin çok güzel olduğunu ve şarkıcı olmamı söyledi. Ben zaten şarkıcı olmayı istiyordum. Şu düşünce peşimi bırakmadı ; Eğer insanlarda istiyorsa bu sesi dünyada neden hayalimi gerçekleştirmiyorum. Yapamazdım. Bazen insanlar şarkıcı olmayı çok ister. Müzik ruhunu içinde taşıyanlar , tıpkı benim gibi. Ama seslerinin hiç güzel olmadığını düşünürler. Hayır , ses önemli ama sesi daha da güzelleştiren birşey var . Kalpten söylemek. Bunun ne demek olduğunu bilmiyordum.
Size birşey söyleyeyim , söylemeden geçemeyeceğim. Ben bir Lovaticim. Gerçek şarkının nasıl kalpten söylendiğini Demi Lovato'dan öğrendim. Her şarkı çıkışında kendimi daha güçlü hissediyordum. O şarkıları bende söylemeye başladım ve .. Bilmiyorum unutun gitsin. Hayatınızda istediğiniz şeyi yapamadığınızda o hayat değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIFFERENT SUMMER
Short StoryBiz mutluyduk ve bizim mutlu olmamız o aptal insanların bizim hakkımızda ne düşündüklerinden daha önemliydi . Hiçbirşey için üzülmedik ve kimse için kendimizi harcamıyorduk ....